اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
در آستانه عید قربان اعلام شد؛
‎انجمن خیریه چهارده معصوم (ع) اهواز به منظور تامین مواد پروتئینی خانواده های ایتام و نیازمند پوشش، آماده دریافت سفارش ذبح گوسفند قربانی، عقیقه، گوشت اهدایی و یا مشارکت شما در تامین بخشی از وجه گوسفند است.
روابط عمومی انجمن خیریه چهارده معصوم (ع) اهواز در اطلاعیه‌ای آورده است: انجمن خیریه چهارده معصوم (ع) اهواز با استعانت از درگاه خداوند متعال و توسل به پیامبر عظیم‌شان اسلام حضرت محمد (ص) و ائمه معصومین علیهم السلام به نیت کمک رسانی به هموطنان نیازمند در کلانشهر اهواز، اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی، نذورات و هدایای عید قربان می‌کند.

‎انجمن خیریه چهارده معصوم (ع) اهواز به منظور تامین مواد پروتئینی خانواده های ایتام و نیازمند پوشش، آماده دریافت سفارش ذبح گوسفند قربانی، عقیقه، گوشت اهدایی و یا مشارکت شما  در تامین بخشی از وجه گوسفند است. 

‎لذا از هموطنان خیر خواه که هدف‌شان کمک‌رسانی به نیازمندان واقعی جامعه است، تقاضا می شود نسبت به واریز مبالغ کمک‌های خود به شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۰۹۳۳۴ بانک صادرات اقدام کنند و ما را در این کار مقدس یاری رسانند. 

ضمنا شهروندان گرامی می توانند با ارسال کد دستوری #510*14100*6655*  و یا مراجعه حضوری به دفاتر انجمن در سطح شهر و همچنین مراجعه به سایت انجمن خیریه چهارده معصوم (ع) اهواز به نشانی زیر
https://14ma.ir نسبت به واریز مبالغ کمک‌های خود اقدام نمایند. 

‎انجمن خیریه چهارده معصوم (ع) اهواز کاملا به اهمیت شرعی موضوع دریافت وجوه مردمی و رساندن آن به نیازمندان شناسایی شده واقف و آگاه است و نسبت به رعایت حق‌الناس مردم و نیز رعایت پروتکل های بهداشتی ،  تمام حساسیت و دقت‌های لازم را معطوف می‌دارد.

‎گفتنی است، انجمن خیریه چهارده معصوم (ع) اهواز ، به همت، حمایت و اعتماد خیرین،  ۳۲ سال سابقه خدمت رسانی به ایتام و نیازمندان را به عنوان سرمایه عظیم اجتماعی خود دانسته وبیش از ۱۴۰۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر چهار هزار نفر را تحت پوشش دارد. 

‎این انجمن خیریه به تأمین نیازهای مادی و معنوی خانواده های ایتام و نیازمند اهتمام ورزیده و فعالیت های زیادی را در زمینه های فرهنگی، آموزشی، اشتغالزایی، مستمری ماهیانه، کمک هزینه درمان، توانمندسازی، تامین جهیزیه و مسکن نیازمندان و ... انجام می دهد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار