اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
مدیرعامل آبفا خوزستان:
با اجرای طرح‌های آبرسانی در مناطقی که با مشکل آب مواجه هستند، مشکلات آبی خوزستان به مرور زمان حل می‌شوند.

صادق حقیقی‌پور  اظهار کرد: تامین آب بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک یکی از مهم‌ترین برنامه‌های امسال شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان بود که با اجرای این طرح، مشکل آب شرب این بخش رفع شد.

وی افزود: مرحله نخست طرح جامع آبرسانی به بخش الوار گرمسیری در کم‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری رسید و مراحل دیگر این طرح نیز در همین روند ممکن به بهره‌برداری می‌رسد. مرحله نخست این طرح با بهره‌برداری از مخزن ۳ هزار مترمکعبی امیرسیف اندیمشک و با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال انجام شده است و در اجرای آن، ۴۰۰ متر خط لوله ۱۰ اینچ فلزی گالوانیزه به کار گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: با اجرای این طرح، آبرسانی به شهر بیدروبه و ۴۵ روستای بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک تقویت شد و ۸ هزار نفر از آب سالم و بهداشتی برخوردار شدند.

وی گفت: طبق بررسی‌های انجام شده آب شرب بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک از بالاترین استانداردها برخوردار است و با نظارت شبکه بهداشت و درمان نیز اقدامات مورد نیاز برای بررسی سلامت و سنجش کیفیت آب در این منطقه انجام می‌شود.

حقیقی‌پور افزود: بهره‌برداری از مخزن ۳ هزار مترمکعبی امیرسیف، مخزن ۲ هزار مترمکعبی شهر حسینیه، احداث چاه جدید آب، احداث تاسیسات زیرسطحی، احداث مخزن آب پایتخت گلزار و جداسازی شبکه آب شهرهای حسینیه و بیدروبه از دیگر اقدامات شرکت آب و فاضلاب خوزستان برای تکمیل طرح‌های آبرسانی به بخش الوار گرمسیری است.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های آبرسانی در مناطقی که با مشکل آب مواجه هستند، گفت: با اجرای طرح‌های آبرسانی در مناطق مختلف، مشکلات آبی خوزستان به مرور زمان حل می‌شوند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار