اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
مدیردرمان تامین اجتماعی خوزستان گفت:بیمارستان ۲۵۶تختخوابی امیرالمومنین(ع) اهواز بزرگترین مرکز درمانی - پزشکی جنوب غرب کشور وابسته به سازمان تامین اجتماعی روز شنبه پس از یک هفته از خارج سازی آن از پذیرش بیماران کرونایی فعالیت عادی خود را ازسرگرفت.
دکتر صادق جلیلی افزود:این بیمارستان پس از انجام عملیات کامل ضدعفونی و سالم سازی ، آماده پذیرش بیماران زیرپوشش تامین اجتماعی است.

وی با بیان اینکه بیمارستان تامین اجتماعی امیرالمومنین (ع) اهوازهفته گذشته به علت کاهش حجم بستری‌های بیماران مبتلا به ویروس کرونا ، با تصمیم ستاد مبارزه با کرونا استان از چرخه خدمت رسانی به بیماران کرونا خارج شد افزود:این بیمارستان آمادگی دارد در صورت نیاز ، دوباره در خدمت رسانی به بیماران کرونایی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا ۸۶ تخت این بیمارستان به همراه همه کادر درمانی آن برای بستری بیماران مبتلا به ویروس کرونا اختصاص یافت وافزود:خوشبختانه با بهبود وضعیت بیماران مبتلا به کرونا ، این بیمارستان از چرخه ارائه خدمات درمانی به ویروس کرونا خارج و زمینه برای ازسرگیری فعالیت عادی این مرکز بزرگ درمانی فراهم شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان با اشاره به اینکه بیمارستان ۱۷شهریور آبادان وابسته به تامین اجتماعی تیرماه گذشته نیز ازچرخه ارائه خدمت به بیماران کرونایی خارج شد و به فعالیت عادی خود بازگشت افزود: در بیمارستان امام موسی الکاظم(ع) ماهشهر چند بیمار مبتلابه ویروس کرونا بستری هستند که در روزهای آینده ترخیص می‌شوند تا همه بیمارستان‌ها ومراکز درمانی تامین اجتماعی خوزستان از چرخه پذیرش بیماران کرونا خارج شوند.

بر اساس اعلام ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا ، استان خوزستان همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد ولی پذیرش و ابتلا به ویروس کرونا در هفته‌های اخیر روندی کاهشی داشته است.
نخستین موارد ابتلا به ویروس کرونا در ایران در اوایل اسفند ماه ۱۳۹۸ به ثبت رسید. سرعت شیوع این بیماری در کشور ، همه بخش های اقتصادی ، اجتماعی و درمانی کشور را تحت تاثیر قرار داده است.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار