اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان خبر داد:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از فعالیت ۵۰ تعاونی در تولید انواع ماسک، البسه بیمارستان، لباس ایزوله و کیت آزمایشگاهی در استان خبر داد.

شوشان: ارسلان غمگین با اشاره به فعالیت تعاونی‌ها در دوره شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: تعاونی‌ها در مقابله با ویروس کرونا نقش پررنگی دارند و اکنون ۵۰ شرکت تعاونی خوزستان در تولید انواع ماسک، گان، البسه بیمارستان، روتختی، لباس ایزوله، کیت آزمایشگاهی و ماسک کربن اکتیو فعالیت می‌کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: برخی تعاونی‌ها خط تولید خود را عوض کرده‌اند و به صورت جهادی برای تولید ملزومات جامعه پزشکی فعالیت می‌کنند تا نیاز مردم و دیگر بخش‌ها به موارد بهداشتی تامین شود.

غمگین بیان کرد: یکی از مزیت‌های تعاونی‌ها ارایه کالای بی‌واسطه و از تولید به مصرف به جامعه هدف و جلوگیری از بروز پدیده احتکار و گران‌فروشی است و از این رو، تعاونی‌ها می‌توانند نقش اثربخشی در مقابله با کرونا داشته باشند.

غمگین با تاکید بر لزوم حمایت از شرکت‌های تعاونی، افزود: امیدواریم در سال جاری شاهد پویایی تعاونی‌ها در بخش‌های تولیدی مربوط به نیازهای مردم در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا باشیم تا مشکلات موجود در این خصوص مرتفع شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار