اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
راه اندازی پویش کمک به نیازمندان در اهواز از سوی انجمن خیریه چهارده معصوم اهواز
به گزارش شوشان پویش "تپش 1000 قلب مهربان برای 1000 نیازمند اهوازی" در آستانه عید غدیر با هدف گره گشایی از مشکلات نیازمندان و تامین سبد غذایی در اهواز راه اندازی شده است. با راه اندازی این پویش، انجمن خیریه چهارده معصوم (ع) اهواز به همت خیرین و هموطنان خیرخواه برای تامین سبد غذایی هزار خانواده نیازمند اهوازی اقدام خواهد کرد. 

در اطلاعیه این پویش آمده است: انفاق و نیکوکاری به ثروت نیست بلکه به قلب های مهربانی است که با تپش خود شادی را مهمان خانه های نیازمندان و یتیمان می کنند و جلوه ی زیبای همدلی و نوع دوستی را نمایان می کنند.

اکنون و در آستانه عید غدیر و با تاسی از مولا علی (ع) پدر مهربان یتیمان، برای آنکه پدری شرمنده فرزند نشود و یتیمی شکم گرسنه سر بر بالین نگذارد از همه شهروندان خیرخواه دعوت می شود تا با مشارکت در پویش " تپش 1000 قلب مهربان برای 1000 نیازمند" مشارکت نمایند. 

هدف از این پویش، تهیه هزار سبد غذایی هر کدام به ارزش 90 هزار تومان است که هر نفر می تواند با واریز هزینه یک سبد غذایی یا هر مبلغ که در توان دارد در این طرح مشارکت کند تا بتوانیم در کنار یکدیگر عید را به خانه ی ایتام و نیازمندان ببریم. 

بر این اساس شهروندان می توانند با پیوستن به این پویش کمک های خود را برای همدلی با نیازمندان و تامین سبد غذایی از طریق شماره کارت 5892101167679535 بانک سپه انجمن خیریه چهارده معصوم اهواز پرداخت کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار