اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
خانواده سردار مدافع حرم شهید جانمحمد علیپور همزمان با سومین سالگرد عروج ملکوتی این شهید هزینه یادواره را به کمک مومنانه اختصاص دادند.

به گزارش شوشان حسین علیپور، فرزند شهید مدافع حرم با اشاره به لغو برگزاری یادواره شهید جانمحمد علیپور اظهار داشت: با توجه به شیوع گسترش ویروس منحوس کرونا یادواره شهید علیپور در سومین سالگرد شهادت این شهید مدافع حرم برگزار نمی گردد.

وی افزود: با عنایت به شرایط اقتصادی که در اثر شیوع این ویروس برای برخی از اقشار جامعه بوجود آمده و در لبیک به فرمایش ولی امر مسلمین امام خامنه ای ( مدظله العالی) هزینه های برگزاری این یادواره به کمک مومنانه اختصاص یافت.

علیپور با اشاره به اینکه این کمک مومنانه در قالب بسته های مواد خوراکی تهیه و توزیع شده است، گفت: با کمک و همراهی هیات رزمندگان اسلام اندیمشک بسته های کمک مومنانه در بین خانواده های نیازمند شهرستان توزیع شده است.

حسین علیپور با آرزوی سلامتی برای همه هموطنان اظهار داشت: پدر شهیدم همواره خود را سرباز ولایت می دانست و برای آسایش و سلامتی مردم کشور عزیز مان آماده جانفشانی بود، پس در این برهه حساس سلامت مردم را بر برگزاری یادواره ارجح دانستیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: بی گمان روح پدرمان نیز از این اقدام که لبیکی بود به فرمایش حضرت آقا از ما خشنود و راضی باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار