اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز بر لزوم خودداری از استفاده از لوازم برقی پرمصرف در ساعت‌های پیک مصرف برق در شرایط ویژه دمایی تابستان تاکید کرد.
حسن کریمی اظهار کرد: میزان بار مصرفی برق، با توجه به افزایش دمای هوا و رطوبت در شهر اهواز افزایش می‌یابد که در این شرایط باید مردم، الگوی مصرف برق را رعایت کنند.

وی افزود: شهروندان در شرایط ویژه دمایی، از لوازم برقی پرمصرف از جمله اتو، ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، جارو برقی و... در ساعات پیک مصرف استفاده نکنند زیرا استفاده از چنین وسایل پرمصرفی، منجر به قطع برق خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: اگر شهروندان از استفاده از لوازم برقی پرمصرف و غیرضروری در ساعت‌های پیک در فاصله ساعت ۱۳ تا ۱۷ و از غروب آفتاب تا ساعت ۲۳ خودداری کنند، می‌توانند به کاهش مصرف برق در اهواز کمک و زمینه را برای استمرار خدمات‌رسانی فراهم کنند.

کریمی بیان کرد: گرمای هوا در شهر اهواز گاه دمای تجهیزات برق را به بالای ۲۰۰ درجه سانتیگراد می‌رساند و این مساله موجب وارد آمدن آسیب به شبکه می‌شود و خاموشی به همراه دارد. اگر الگوی مصرف رعایت شود قطعا شاهد چنین بار و فشاری روی شبکه نخواهیم بود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار