اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
معاون اداره‌کل ورزش استان عنوان کرد
معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: باتوجه به خروج استان از وضعیت قرمز، این امیدواری برای بازگشایی استخرهای استان در آینده‌ی نزدیک وجود دارد.
ابراهیم نصیری اظهار کرد: با توجه به خروج استان خوزستان از وضعیت قرمز، نامه‌ای جهت بازگشایی استخرهای استان به دانشگاه علوم پزشکی جهت بررسی اجازه یا عدم اجازه بازگشایی استخرها ارسال کرده‌ایم و قرار شد این نامه در ستاد پیشگیری مقابله با کرونای استان مطرح شود. اکنون نیز منتظر نظر این ستاد هستیم.

وی با بیان این‌که با خروج استان از وضعیت قرمز این امیدواری برای بازگشایی استخرهای استان در آینده‌ی نزدیک وجود دارد، گفت: امیدواریم استخرها هر چه سریع‌تر بازگشایی شوند که البته این مهم با انجام یک سری پروتکل‌ها خواهد بود که شیوه بازگشایی و کیفیت انجام فعالیت نیز باید از سوی ستاد پیشگیری مقابله با کرونا تعیین شود. اداره‌کل ورزش و جوانان استان، بدون اجازه و هماهنگی با این ستاد هیچ اقدامی نخواهد داشت.

نصیری در ادامه با اشاره به تجلیل از باشگاه ورزشی رکورد اهواز نیز خاطر نشان کرد: مؤسس این باشگاه آقای رکنی برادر دو جوان شهید دوران دفاع مقدس است که از این باشگاه به دلیل رعایت دستورالعمل‌ها و قوانین و مقررات برای حفظ سلامتی ورزشکاران و اهتمام به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تجلیل شد.

وی با بیان این‌که اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان قدردان باشگاه‌هایی که به قانون احترام می‌گذارند، است و از سرمایه‌گذاران خود نیز تجلیل می‌کند، عنوان کرد: تاکنون گزارشی مبنی بر مصرف دارو و تمکین نکردن به قانون از سوی باشگاه رکورد اهواز گزارش نشده، ضمن این‌که این باشگاه، تولید قهرمان هم داشته است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار