اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
دبیرجمعیت پیشرف و عدالت کلانشهر اهواز گفت: هدف جمعیت شناسایی معضلات و ارایه راهکار برای حل آنها است، این مجموعه در حوزه های مختلف و با شناسایی معضلات و مشکلات برای حل آنها ارایه راهکار خواهد کرد تا راه رسیدن به پیشرفت و عدالت هموار تر شود.
به گزارش روابط عمومی جمعیت پیشرفت و عدالت کلانشهر اهواز، حجت السلام والمسلمین جعفری یکشنبه ۱۲ مرداد ماه در نشست شورای مرکزی این جمعیت در اهواز بیان کرد: محقق کردن منویات مقام معظم رهبری در تمامی زمینه ها از جمله اقتصادی و فرهنگی از برنامه های مهم ما می باشد، امروز ما باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم و در جهت کمک به حل مسائل امور مسلمین و احاد مردم گام های موثری برداریم‌.

وی افزود: بر مبنای این چهار اصل شفافیت، هوشمند سازی، مردمی سازی و کار آمدی می‌توان با رفع مشکلات کشور در شرایط فعلی موفقیت‌های گذشته را تداوم بخشید. این مهم قطعاً با همدلی و وحدت ممکن می‌شود. وقت عمل رسیده است و باید به وعده هایمان‌ که کار برای مردم است عمل کنیم که یکی از راه های آن تشکیل کمیته های تخصصی و آموزش نیروهای انقلابی برای فردای ایران است.

شیخ جعفری تصریح کرد: جوان گرایی در راستای گام دوم انقلاب در دستور کار است، جلساتی که تشکیل می‌شود اکثرا جوانان حضور دارند چرا که سمت و سوی ما نیز جوانگرایی است، جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در استان با کمک جوانان به دنبال پیشبرد اهداف خود است و هدف کلی آن در دراز مدت آموزش نیروهای جوانان و نخبه های انقلابی است تا آینده سازان انقلاب به ویژه در بحث اقتصادی باشند و بتوانند مشکلات معیشتی مردم را برطرف کنند و امید را به مردم  و جامعه برگردانند.

سعید جعفری ادامه داد: در میان گروه‌های اجتماعی، زنان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند و به دلیل ارتباط مستقیم آنان با گروه‌های سنی جوانان، نوجوانان و کودکان و نیز تأثیر بر نیم دیگر جمعیت، یعنی مردان، از مهم‌ترین و مؤثرترین گروه‌های اجتماعی به شمار می‌آیند. بانوان انقلابی سهم بزرگی در پیشرفت کشور دارند و این جمعیت نیز از وجود این بانوان بهره برده و آنها را برای رده های مدیریتی کشور معرفی خواهد کرد.

در ادامه این‌ نشست کمیته های مربوطه گزارش عملکرد خود در حوزه های مختلف را ارایه نمودند و مقرر شد با هماهنگی دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت کلانشهر اهواز اهداف کلان به سرانجام برسد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار