اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۵
نخستین پکیج پیشرفته تصفیه فاضلاب به روش هیبریدبیو نانو تکنولوژی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان استان در بهبهان به بهره‌برداری رسید.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان شامگاه پنجشنبه در آیین بهره برداری از این تصفیه خانه در شهرستان بهبهان اظهار داشت: پکیج تصفیه فاضلاب پیشرفته با ظرفیت ۲۵۰ متر مکعب در شبانه روز به منظور تصفیه فاضلاب خانگی در محدوده شهری بهبهان وارد مدار بهره برداری شد.

صادق حقیقی پور افزود: این تصفیه خانه از سوی شرکت دانش بنیان سورین داده افزار اروند که یکی از شرکت های متخصص و بومی استان است، اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: روش تصفیه در این پروژه در نوع خاص و منحصر به فرد بوده و سیستم تصفیه خانه به روش هیبرید بیو نانو تکنولوژی است.

حقیقی پور بیان کرد: این پروژه برای اولین بار در سطح استان خوزستان برای ساماندهی بهداشتی و حفظ محیط زیست برنامه ریزی شده است.

وی به مزایای این پروژه اشاره کرد و گفت: این سیستم تصفیه فاضلاب نیاز به اپراتور بهره برداری ندارد ،فاقد بو بوده، لجن رسوب شده و سیستم گندزدایی نیز به این تصفیه خانه به روش ازن زنی است.

مدیر عامل شرکت آبفا خوزستان عنوان کرد: همچنین یکی از مزیت های قابل توجه این پکیج قابلیت جابه جایی در مناطق شهری است و از پساب خروجی این تصفیه خانه نیز به منظور آبیاری فضای سبز می توان استفاده کرد و با توجه به مشکلات شهرداری ها در تامین آب فضای سبز در فصل تابستان می تواند کمک شایانی به تامین آب فضای سبز داشته است.

این سامانه تصفیه فاضلاب پنج ماه است که در مدار بهره برداری و مراحل تست می باشد که بعد از گذراندن تمام مراحل و تست آزمایشی، رسما وارد مدار بهره برداری شد.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار