اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
امام جمعه گتوند گفت: با وجود اینکه مشکلات زیادی در شهرستان گتوند وجود دارد اعتبارات این منطقه محروم کاهش یافته است.
حجت الاسلام اسماعیل اسدپور در خطبه های نماز جمعه گتوند در مصلای امام خمینی(ره) به کاهش اعتبارات شهرستان گتوند اشاره کرد و افزود: شهرستانهایی که از منابع و امکانات بیشتری برخوردار هستند سهم اعتبارات آنها از شهرستان محروم گتوند بیشتر است.

وی با بیان اینکه وضعیت آب و فاضلاب شهرستان گتوند با مشکلات زیادی روبرو است گفت: با این وضعیت معلوم نیست چه کسی باید به داد مردم این منطقه محروم برسد.

امام جمعه گتوند از مسئولان و نخبگان این شهرستان خواست با برگزاری نشستی فکری به حال مشکلات این شهرستان بکنند و بررسی کنند چرا باید در این شرایط و با وجود مشکلات زیاد، بودجه این منطقه کاهش یابد.

حجت الاسلام اسدپور در ادامه با تبریک غدیر غدیر خم به بیان حدیثی از پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) در خصوص این روز ارزشمند پرداخت و گفت: پیامبر اکرم (ص) فرمودند هر کس می خواهد زندگی او مثل زندگی من، مرگ او همانند مرگ من  و بهشتی که خداوند من را در آن سکونت داده نصیبش شود، به ولایت حضرت علی(ع) تن دهد و علی(ع) را ولی خود قرار دهد.

وی  ادامه داد: امیر المومنین علی(ع) جلوگاه رحمت و غفران خدا و پرچم نور و هدایت است.

طبخ بیش از هفت هزار پرس غذا در گتوند به مناسبت عید غدیر

حجت الاسلام اسدپور به برگزاری آیین های عیدغدیر خم در شهرستان گتوند اشاره کرد و افزود: امسال بیش از هفت هزار پرس غذا در روز عید سعید غدیر خم در مناطق مختلف این شهرستان طبخ می شود.

امام جمعه گتوند گفت: توزیع غذای نذری بین نیازمندان در روزعید سعید خم سنت حسنه ای است که مردم شهرستان گتوند هر سال از آن استقبال می کنند.

 وی در ادامه به تلاش مدافعان سلامت برای مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت:جبهه نخست مقابله با کرونا کادر بهداشت و درمان هستند که زحمات زیادی برای مقابله با ویروس کرونا انجام می دهند و رهبر معظم انقلاب از آنها قدردانی کرد.

امام جمعه گتوند به تشریح بیانات رهبر معظم انقلاب در این رابطه پرداخت و  گفت:از روزهای نخست شیوع کرونا تاکنون اقشار مختلف گروه های مردم به صورت داوطلبانه برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا معابر و اماکن عمومی را ضد عفونی و گندزدایی کرده و تلاش زیادی انجام دادند که اوج آن در جبهه کمک های مردمی و اجرای رزمایش کمک های مومنانه بود.

حجت الاسلام اسدپورافزود: رهبر معظم انقلاب بر بکارگیری این ظرفیت و کمک به نیازمندان در هیات ها در ماه محرم تاکید داشتند ، مردم همانطور که به مناسبت عید غدیر خم به نیازمندان کمک می کنند در ماه محرم نیز به نیازمندان کمک کنند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب تحریم را جنایت بزرگ از سوی دشمنان خواند افزود: ایران به رغم تحریم ها در مقابله با کرونا به خوبی عمل کرد و در اوج تحریم شاهد رشد علمی و اجتماعی در کشور بودیم.

امام جمعه گتوند در ادامه به انفجار در لبنان اشاره کرد و گفت:  ابعاد گسترده این انفجار باید مورد بررسی قرار گیرد. تمام ذخایر لبنان از جمله گندم و دارو در این انفجار  از بین رفت و سوال اینجاست که وجود این همه مواد منفجره در این نقطه چه بود. دست های پشت پرده در این رابطه شبهه برانگیز و مشکوک است.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار