اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
چهارمین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه شنبه شب با توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در شهرستان های آبادان و خرمشهر برگزار شد.
امام جمعه آبادان در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی به خبرنگار ایرنا گفت: توزیع این کمک‌ها به مناسبت عید غدیر و در راستای کمک به اقشار ضعیف و نیازمند در راستای عمل به فرمان رهبر معظم انقلاب تدارک دیده شد.

حجت الاسلام ابراهیمی‌پور تعداد بسته‌های معیشتی آبادان را یک هزار بسته اعلام کرد و اظهار داشت: نیازمندان در محلات مختلف شهرستان شناسایی و سازماندهی شدند و برای هر خانواده یک بسته معیشتی شامل برنج، روغن، سویا، ماکارانی، حبوبات، رب‌گوجه و چای در نظر گرفته شد.

وی افزود: با اجرای چهارمین مرحله رزمایش مواسات امید است به یاری خدا و همت موسسه‌های خیریه و نهادهای منطقه این حرکت تداوم یابد.

حجت‌ الاسلام ابراهیمی‌پور تصریح کرد: همکاری خیران در کنار همراهی مسوولان برای ادامه کمک به نیازمندان واقعی منطقه در شرایط کرونایی موجود، بسیار ضروری است.

همچنین در همین راستا یکهزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از ویروس کرونا در شهر و روستاهای خرمشهر توزیع شد.

مرحله بعدی این رزمایش قرار است دهه اول محرم ماه برگزار شود.

در راستای عمل به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر توزیع کمکهای مومنانه مردم و نیکوکاران آبادان و خرمشهر بارها و بارها با جمع آوری و اهدای کمک های خود به اقشار کمتر برخوردار به ویژه افراد آسیب دیده از کرونا یاری رسانی کردند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار