اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
شوشان / ابوالفضل بابادی شوراب:

به انتخابات هیئت رئیسه شوراهای اسلامی شهر در کل کشور نزدیک می شویم و‌ به همین منوال در شهر اهواز نیز باید انتخابات هیئت رئیسه برگزار گردد.

در این میان رئیس دو سال قبلی شورای شهر، آقای سنواتی و‌ نایب رئیس وی آقای باباپور از هم اکنون خودشان را نامزد ریاست شورای اسلامی شهر اهواز نموده و در حال رایزنی و‌ لابی گسترده می باشند.

پرسش اساسی ای که در اینجا از رئیس شورای اسلامی شهر مطرح می شود اینست که: آیا کارنامه دو سال مدیریت خود را مرور نموده ای؟و اگر بلی، چه نکته مثبتی در آن مشاهده کردی که دوباره برای این سمت نامزد شده ای؟

یا آقای باباپور نایب رئیس شورا که سه دوره این سمت را داشته در این سه سال چه کار مهم و‌ ارزشمندی برای عمران، آبادی و‌ توسعه شهر و‌ شهروندان اهواز انجام داده؟

آیا شهر اهواز را با شهر محل تولد خود اشتباه نگرفته؟

با مدیریت ایشان چه‌ تغییرات مثبت، ایده و‌ مصوبه چشمگیری در شهر اهواز  صورت گرفته؟

به اعتقاد بنده و‌ اکثر شهروندان دغدغه مند و دردمند اهوازی، آزموده را آزمودن خطاست و انتخاب مجدد و تجربه دوباره این افراد که سابقه ضعیفی از مدیریت خود را به نمایش گذاشته اند، بی شک ظلمی نابخشودنی به شهر اهواز محسوب خواهد شد.

سئوال دیگر اینکه چرا افرادی مثل دکتر حسین حیدری که تجربه متعددی در امر شورا و‌ مدیریت دارد، سکاندار و ریاست شورا نشود؟
چرا آقای دکتر کعب که انسان مدیر و‌ مدبری است برای این سمت انتخاب نشود؟

و یا آقای مهندس جهانبخشی و دکتر فتح‌الله حاجتی سکاندار ریاست شورای شهر اهواز را بدست نگیرند؟ 

چرا از دکتر فلسفی که در حوزه عمرانی و شهر تخصص دارد و فرزند دلسوز، پاکدست و متعهد همین دیار است و فعلا گوشه ی انزوا را برگزیده و بی شک توانایی ها و ظرفیت هایش به اندازه یک نماینده مجلس است، در ریاست شورا بکار گرفته نشود؟ 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار