اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
مدیر برنامه‌ریزی مخازن سدها و رودخانه‌های آب و برق استان:
مدیر برنامه‌ریزی مخازن سدها و رودخانه‌های سازمان آب و برق خوزستان گفت: از نظر رهاسازی آب، مساله خاصی در تامین آب مورد نیاز کشت‌های تابستانه در خوزستان وجود ندارد.
علی شریفی در خصوص آخرین وضعیت تامین آب مورد نیاز کشت تابستانه کشاورزان خوزستان اظهار کرد: عملیات کشت تابستانه در خوزستان در همه بخش‌ها به جز حوضه مارون که کشت شلتوک در آن ممنوع اعلام شده، در حال انجام است.

وی افزود: برای همه حوضه‌های آبی که سطح زیر کشت در آن‌ها در برنامه‌ریزی‌های مشترک مشخص شده است، مشکلی در بحث رهاسازی و تامین آب مورد نیاز کشت‌های تابستانه وجود ندارد و آب مورد نیاز این کشت ها در حال تامین است.

مدیر برنامه‌ریزی مخازن سدها و رودخانه‌های سازمان آب و برق خوزستان تصریح کرد: بر اساس آنچه مصوب شده، میزان آب مورد نیاز کشت تابستانه در استان خوزستان حدود ۸.۱ میلیارد مترمکعب است که طبق برنامه‌ریزی انجام شده، در حال رهاسازی است.

شریفی عنوان کرد: وضعیت مخازن آبی استان خوزستان برای رهاسازی این میزان آب مورد نیاز کشت‌های تابستانه مطلوب است و مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد.

وی گفت: در حال حاضر حدود ۸.۹ میلیارد مترمکعب حجم مفید در مخازن سدهای استان خوزستان وجود دارد و از نظر رهاسازی آب، مساله خاصی در بحث تامین آب مورد نیاز کشت‌های تابستانه وجود ندارد و کشاورزان می‌توانند براساس سطح زیر کشت مشخص شده، کشت کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار