اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
فرمانده سپاه ولیعصر (عج):
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: رسانه های معاند امید را در جامعه هدف قرار داده اند که رسانه‌های کشور با هوشیاری می توانند ضمن خنثی سازی توطئه‌های دشمن و نقد منصفانه امید را به جامعه تزریق کنند.

سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور روز دوشنبه در آیین تجلیل از رسانه های خوزستان در سرسرای امام خامنه ای مجتمع فجر سپاه اظهار داشت: امروز یکی از نیازهای اساسی اقشار مختلف جامعه دسترسی به اخبار است در حالی که در گذشته دسترس مخصوص عده ای خاص بود.

وی افزود: امروز تعدد و گرایش افراد به رسانه به نیاز جامعه باز می گردد چرا که تشنگی مردم برای دسترسی به خبر بیشتر شده است.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) گفت: علاوه بر نیازهای مردم برای معیشت و کار، دسترسی به خبر یکی از اولویت ها است؛ تکنولوژی ارسال خبر روز به روز در حال گسترش است  چرا که تمامی امکاناتی که روزی برای ما در حد تصور بود اکنون به واقعیت تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: رسانه ها بخشی از ناگفته های مجموعه های جهادی و بسیجی را در معرض دید مردم قرار می دهند ، همان گونه که در سیل سال گذشته، ایثارگری ها و رشادت های مردم و گروه های خدمت رسان برای جهانیان منعکس شد.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور گفت: همچنین تلاش های پرسنل درمان در زمان کرونا تداعی گر دوران دفاع مقدس بود که با ایثارگری های خود حماسه ای دیگر در عرصه خدمت رسانی برای ایران اسلامی رقم زدند و به خوبی توسط رسانه ها منعکس شد.

وی بیان کرد: امروز دولت برای مبارزه با کرونا، به دلیل محدودیت ها به تنهایی نمی تواند موفق باشد و اتحاد و همدلی در کشور ما و بخصوص حضور مردم در صحنه می تواند در کنار دولت و نیروهای مسلح این روزهای سخت را آسان تر کند.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان افزود: انعکاس این اقدامات و به میدان آوردن مردم از رسالت های رسانه است؛ باید واقعیت ها را منتقل کنیم اما نباید از امید بخشی به جامعه غافل شویم.

وی تصریح کرد: تنها نگرانی ما در بحث بی عدالتی  است زیرا این که عده ای سیر و عده ای گرسنه باشند قابل پذیرش نیست.

وی بیان کرد: رسانه های معاند در تلاش هستند که ناامیدی را در جامعه تزریق کنند و رسانه ها باید در کنار نقد امید بخشی را نیز در دستور کار داشته باشند.
منبع: ایرنا
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار