اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳
دو هفته پس از راه اندازی پویش تپش قلب های مهربان برای نیازمندان اهوازی از سوی انجمن خیریه چهارده معصوم (ع) اهواز، خیرین و هموطنان خیرخواه 300 میلیون ریال کمک کردند و این کمک ها همچنان با ادامه این پویش ادامه دارد. 

کمک های خیرین روشنگر چراغ امید در خانه نیازمندان است و جلوه ای زیبا از سرمایه معنوی مردمی است که در مقاطع مختلف و در تنگناهای سخت، از کمترین داشته های خود می گذرند تا شاید دردی کوچک از یک هموطن درمان شود.

به گفته سخنگوی انجمن خیریه چهارده معصوم اهواز، هدف از پویش تپش قلب های مهربان تهیه هزار سبد غذایی هر کدام به ارزش 90 هزار تومان است که اکنون با کمک 300 میلیون ریالی بخشی از این بسته های غذایی تهیه و توزیع شده است. 

حسن نیزاری ادامه داد: انجمن خیریه چهارده معصوم (ع) اهواز در صف نخست خدمت به نیازمندان و ایتام قرار داشته و با حفظ کرامت و عزت نفس اقشار محروم، واسطه خیر خیران و کمک مردم نوعدوست به آنان است و مردم نیز می توانند با مراجعه به دفاتر این انجمن از نزدیک با فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته آشنا شوند. 

وی با اشاره به ادامه پویش تپش قلب های مهربان برای نیازمندان اهوازی تصریح کرد: هر کدام از خیرین و شهروندان خیرخواه می تواند با پیوستن به این پویش با واریز هزینه یک سبد غذایی یا هر مبلغ که در توان دارند از طریق شماره کارت 5892101167679535 بانک سپه مشارکت کنند تا از این طریق لبخندی به زندگی نیازمندان و ایتام هدیه داده شود. 

گفتنی است انجمن خیریه چهارده معصوم اهواز که سی و دومین سال فعالیت خود را سپری می‌کند همواره در طول این مدت به عنوان انجمنی غیردولتی در کنار محرومین و افراد کم توان جامعه قرار داشته و با پشتوانه اعتماد خیرین و هموطنان خیرخواه، به صورت مستمر فعالیت های متعددی در زمینه های مختلف فرهنگی، آموزشی، اشتغالزایی، مستمری ماهیانه، کمک هزینه درمان، توانمندسازی، تامین جهیزیه و مسکن نیازمندان و ... انجام می دهد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار