اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
به دنبال وقوع انفجار شدید در بیروت که ده‌ها کشته و زخمی بر جا گذاشت، مردم غیور و شهید پرور استان خوزستان به ویژه عشایر عرب استان با اظهار همدردی و انتشار بیانیه ای وقوع حادثه انفجار بیروت پایتخت لبنان را به خانواده های قربانیان، دولت و مردم لبنان تسلیت گفتند.

رمز پیروزی اتحاد، همبستگی و ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان 

به دنبال وقوع انفجار شدید در بیروت که ده‌ها کشته و زخمی بر جا گذاشت، مردم غیور و شهید پرور استان خوزستان  به ویژه عشایر عرب استان با اظهار همدردی و انتشار بیانیه ای وقوع حادثه انفجار بیروت پایتخت لبنان را به خانواده های قربانیان، دولت و مردم لبنان تسلیت گفتند. در این بیانیه مردم شهید پرور خوزستان به ویژه عشایر عرب استان ضمن همدردی با خانواده های قربانیان، دولت و مردم لبنان بر اتحاد، همبستگی و ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان  تاکید کردند.

تحریک رسانه های غربی عامل اغتشاش در بیروت 

همچنین در این بیانه آمده است پس از وقوع حادثه انفجار در بیروت پایتخت لبنان برافراشته شدن پرچم رژیم منحوس صهیونیستی توسط اغتشاشگران و هدایت تظاهرات خشونت‌آمیز در بیروت که منجر به کشته و زخمی شدن عده ای از افراد بی گناه شد، نتیجه  تحریک رسانه‌های غربی است.

مردم عرب خوزستان نیز با یادآوری همدردی حزب‌الله لبنان با سیل‌زدگان خوزستان در سال گذشته،با  تقدیر از عنایات و توجهات مردم مقاوم لبنان به مردم خوزستان تاکید کردند: مردم خوزستان ضمن ابراز همدردی با خانواده های قربانیان، با درک شرایط سخت دولت و ملت لبنان، ضمن ابراز همبستگی در کنار آنها خواهد بود و در این زمینه از هیچ کمکی به مردم و دولت لبنان دریغ نخواهند کرد.


آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری: در کنار ملت عزیز لبنان هستیم

رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان نیز  با بیان اینکه در کنار ملت عزیز لبنان هستیم، گفت: غم و اندوه آن‌ها برای ما دردناک است و شادی و مسرت آن‌ها دل ما را شاد می‌گرداند. هر کمک و خدمتی که لازم باشد دریغ نخواهیم ورزید.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، در پیامی به ملت داغدار لبنان، تأسف و اندوه خود را ابراز کرد.

وی با بیان اینکه فاجعه لبنان قلب ما و همه دوستان را متأثر و متألم ساخت، اظهارکرد: فاجعه انفجاری که در لبنان رخ داد فاجعه‌ای بزرگ بود که قلب ما و همه دوستان را متأثر و متألم ساخت.

آیت الله موسوی جزایری، ضمن تسلیت این فاجعه به سید حسن نصرالله، گفت: این مصیبت عظما را به ملت شریف لبنان و مسئولین به‌ویژه علامه مجاهد حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج سید حسن نصرالله و خانواده‌های داغدار تسلیت می‌گوییم.

یادآور می شود: در طول تاریخ انقلاب اسلامی و در حوادث پیش آمده ملی و بین‌المللی، مردم لبنان همواره هم‌صدا با ملت ایران، به وقایع مختلف واکنش نشان داده‌اند و در غم و شادی، در کنار هم‌کیشان خود در ایران بوده‌اند. تاریخ مصادیق فراوانی از همدلی مردم لبنان با ملت ایران را به ثبت رسانده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار