اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
رئیس حوزه قضایی الوار گرمسیری از توابع شهرستان اندیمشک گفت: با توجه به اجرای طرح ارتقای امنیت عمومی و همچنین شکایت‌های متعدد رسیده، با هماهنگی‌هایی انجام شده با ضابطین قضایی، اعضای یک باند سرقت مسلحانه در این حوزه شناسایی و دستگیر شدند.
کریم صحرایی اظهارداشت: با توجه به شکایت‌های صورت گرفته مبنی بر سرقت اموال و تیراندازی به سمت خودرهای در حال تردد در مسیر آزاد راه اندیمشک _پل زال با پیگیری‌های مستمر بامداد امروز یکی از باندهای سرقت مسلحانه در روستای جهانگیرخانی از توابع بخش الوار گرمسیری شناسایی شد.

وی ادامه داد: با اقدام به موقع سه نفر از اعضای این باند دستگیر شدند که در مخفیگاه آنها، یکدستگاه خودروی پژو و مقادیر زیاد اجناس سرقتی به همراه مهمات جنگی کشف و ضبط شد.

صحرایی با اشاره به اینکه در بازجویی از متهمان، نامبردگان به ۲ فقره سرقت خودروی دیگر نیز اعتراف کردند، افزود: بازجویی از این افراد کماکان توسط ماموران پلیس آگاهی، تحت نظارت مقام قضایی ادامه دارد.

رئیس حوزه قضایی الوار گرمسیری اضافه‌کرد: دستگاه قضایی در مسیر تامین امنیت عمومی و برخورد با مظاهر فساد و بی‌عدالتی با احدی تعارف نداشته و ندارد چرا که از جمله خطوط قرمز دستگاه قضا مقوله تعرض به امنیت مردم و شهروندان است.

این مقام قضایی در الوار گرمسیری تاکیدکرد: تامین امنیت شهروندان به عنوان یک اولویت اصلی در دستگاه قضا همواره مورد تاکید قرار داد و با مخلان نظم و امنیت عمومی و متعرضان به جان، مال، عرض و ناموس مردم به شدت و قاطعانه برخورد می‌کند.

وی اضافه‌کرد: برخوردهای این‌چنینی معطوف به یک برهه و زمان خاص نبوده و به طور مرتب در دستور کار مرجع قضایی قرار دارد.

بر اساس این گزارش، این افراد با کمین کردن در مسیر آزادراه اندیمشک_ پل زال، با استفاده از سلاح گرم، مبادرت به سرقت خودرو و اموال مردم می‌کردند.

بخش الوار گرمسیری یکی از بخش‌های تابعه شهرستان اندیمشک در استان خوزستان در جنوب غربی ایران است.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار