اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶

امسال قیمت خودرو ها رشد شدید و قابل توجهی را تجربه کرد و موجب شگفتی بسیاری از مردم شد.به عنوان مثال می توان به قیمت خودرو پراید صفر کیلومتر اشاره کرد که با قیمت 90 میلیون تومان در بازار به خرید و فروش می رسد و از دسترس قشر ضعیف جامعه که مشتری اصلی و واقعی این محصول بودند نیز خارج شد . خودروهایی که به عنوان خودروهای خانوادگی و اقتصادی نیز مطرح هستند که کارکرد کمی داشته باشند حداقل 100 میلیون تومان برای خریداران هزینه خواهد داشت.

همین موضوع سبب شده است تا خودروهای کارکرده متقاضیان بیشتری پیدا کند. با این حال خرید خودرو کارکرده که مدت زمانی از عمر آن گذشته باشد می تواند هزینه های زیادی برای خریدار داشته باشد چرا که در برخی از مواقع تعمیرات و اتلاف وقت برای اصلاح مشکلات خودرو هزینه زیادی را به خریدار تحمیل می نماید. با این اوصاف بهتر است قبل از خرید خودرو کارکرده به موارد زیر دقت نمایید:

استفاده از خدمات کارشناسی خودرو : خودرو ها به مرور زمان دچار آسیب های زیادی در بخش های مختلف بدنه ، سقف و ستون ها و شاسی می شوند و این آسیب ها علاوه بر تاثیر گذاری بر نحوه ی عملکرد و استهلاک خودرو، بر روی قیمت خودرو نیز تاثیر گذار است. امروزه خدمات کارشناسی خودرو در شهرهای مختلف کشورمان وجود دارد. منظور از کارشناسی خودرو بررسی کامل و صفر تا صد خودرو است. در کارشناسی خودرو رنگ و بدنه خودرو، قطعات تعویضی، وضعیت ترمز و فرمان، چکاپ کامل موتور و گیربکس، تست قطعات کامپیوتری و الکترونیکی، تست رانندگی، میزان کارکرد خودرو و سایر موارد لازم به منظور چک کردن سلامت و تعیین ارزش واقعی خودرو بررسی می شود.خودرو ممکن است در ظاهر بسیار تمیز و مرتب به نظر برسد ولی مشکلات فنی و ایرادات زیادی داشته باشد. به عنوان مثال یکی از کلاه برداری های رایج در هنگام خرید و فروش خودرو تغییر میزان کارکرد کیلومتر خودرو است که ممکن است هرگز به تنهایی متوجه این موضوع نشوید. با استفاده از خدمات کارشناسی خودرو می توانید از این موارد جلوگیری نمایید.


سلامت موتور و گیریبکس خودرو: اغلب کارشناسان خودرو موتور و گیریبکس خودرو را نیز مورد بررسی قرار می دهند. با توجه به اینکه کارکرد خودرو به کارکرد صحیح این دو بخش وابسته است و خراب شدن هر کدام از این موارد می تواند منجر به هزینه های زیاد شود، بهتر است قبل از خرید خودرو حتما توسط فرد متخصص مورد بررسی قرار گیرد. ایرادهای رایج در خودروهای کارکرده اغلب عبارتند از : روغن ریزی ، صداهای غیرعادی در موتور، خروج دود سیاه از اگزوز به دلیل روغن سوزی، مشکلات و خرابی های گیریبکس خودرو. هر گونه مشکل در یکی از این موارد باید توسط مکانیک مورد بررسی قرار گرفته و هزینه تعمیر آن را برآورد نمایید.در صورتی که خودتان از تخصص کافی برای کارشناسی موتور و گیریبکس خودرو برخوردار نیستید حتما ماشین را توسط یک کارشناس خودرو یا مکانیک باتجربه مورد بررسی قرار دهید تا دچار دردسرهای بعدی در نشوید.

وب سایت ماشین بانک با ارایه خدمات کارشناسی خودرو در محل به شما کمک می کند تا به راحتی و بدون دغدغه بتوانید خودرو مورد نظر خود را خریداری نمایید. برای درخواست کارشناس خودرو در محل کافیست به وب سایت ماشین بانک مراجعه کرده و در قسمت ثبت درخواست کارشناسی خودرو، درخواست خود را ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن کارشناسان ماشین بانک به محل اعزام شده و خودرو مورد نظر را مورد بررسی قرار دهند.

پیشنهادات خرید خودرو در شهریور 99 برای خودروهای زیر 100 میلیون تومان

در صورتی که بودجه ای زیر صد میلیون تومان دارید و به دنبال خرید خودرو صفر هستید، تنها خودروی پراید در این بازه قیمتی قرار دارد. با این رقم می توانید خودروهای پراید 111، 131 و 151 را خریداری نمایید.

با این مبلغ می توانید خودروهای تیبا و ساینا که یک یا دو سال مورد استفاده قرار گرفته شده باشد نیز خریداری نمود. خودروهای سمند و پژو قیمت بالاتری نسبت به محصولات تولیدی شرکت سایپا دارند و برای خرید یک خودرو پژو با مبلغ زیر 100 میلیون تومان باید به دنبال خودرویی باشید که حداقل 10 سال از عمر خودرو گذشته باشد.

در صورتی که مایل هستید که به سراغ خودروهای چینی بروید، امکان خرید خودروهای MVM110 و 520 نیز خریداری کنید اما باید توجه داشته باشید که هزینه نگهداری و تعمیر خودروهای چینی به مراتب بالاتر از خودروهای ساخت داخل کشور است.

توصیه خرید برای بازه قیمتی 100 تا 150 میلیون تومان

اگر به دنبال خرید خودرو های صفر کیلومتر هستید با این مبلغ می توانید خودروهای ساینا، تیبا و کوییک خریداری کنید. این خودروها اغلب هزینه ی نگهداری و تعمیرات کمی دارند با این حال نباید انتظار کیفیت عالی داشته باشید بلکه باید به آنها به چشم یک خودرو مناسب برای فعالیت های روزمره بنگرید.

خودروهای کارکرده ای که در این رنج قیمت می توان خریداری کرد شامل 206 تیپ 2، رانا، 207 و اگر خوش شانس باشید هیوندای ورنا و آوانته. همچنین خودروهای چینی بهتری از قبیل MVM 315 ، پژو پارس با کارکرد کمتر از 5 سال خریداری نمایید

توصیه خرید برای بازه قیمتی 150 تا 200 میلیون تومان

خودروهای صفر کیلومتری که در این رنج قیمت می توانید خریداری کنید شامل رانا، 206 ، پژو پارس و 405 است.

همچنین با این پول می توانید رنو مگان کارکرده، جک، بایک سابرینا، لیفان X60، پژو 207 با کارکرد کمتر از 5 سال خریداری نمایید.

در صورتی که تصمیم به خرید خودرو دارید، روزانه صدها آگهی خرید و فروش خودرو در وب سایت ماشین بانک درج می شوند. سایت ماشین بانک به عنوان یک وبسایت پیشرو در زمینه خرید و فروش خودرو، به شما کمک می کند تا به راحتی ماشین مورد علاقه خود را انتخاب و خریداری نمایید. روزانه هزاران آگهی خرید و فروش خودرو در سایت ماشین بانک قرار می گیرد و شما میتوانید با مشخص کردن بودجه مورد نظر خود، برند و مدل ماشین، امکانات ماشین، وضعیت ظاهری، بدنه و میزان کارکرد خودرو، ماشین مورد نظر خود را انتخاب نمایید.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار