اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
در آیینی عصر پنجشنبه طرح بهسازی و آسفالت جاده روستای کاظم حاج سلطان به امامزاده محمد بن زید(ع) در بخش عقیلی شهرستان گتوند افتتاح شد.

این طرح که یکی از مطالبات مردم بخش عقیلی گتوند بود، با حضور فرماندارگتوند، نماینده مردم شهرستان های شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار، بخشدار عقیلی و جمعی از مسئولان شهرستانی و روستائیان به بهره برداری رسید.

نماینده مردم شهرستان های شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی در این آیین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طول این جاده حدود سه کیلومتر با عرض ۵.۵ متر است که با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال از اعتبارات نفت اجرا شد.

سهراب گیلانی افزود: این طرح فاقد کد اعتباری بود، که اعتبار آن با پیگیری های صورت گرفته پس از اخذ کد اعتباری از وزارت نفت تامین شد.

وی ادامه داد: با افتتاح این جاده،  ۱۵ کیلومتر از مسیر دسترسی مردم برخی از مناطق بخش عقیلی گتوند کوتاه تر شد.

عملیات اجرایی طرح زیرسازی و آسفالت جاده روستایی امامزاده محمد بن زید(ع) در بخش عقیلی گتوند مرداد ماه سال گذشته با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد.

بقعه امامزاده محمدبن زید(ع) از نوادگان امام سجاد (ع) در ۱۲ کیلومتری شمال شرقی گتوند در بخش عقیلی این شهرستان در کوهپایه زاگرس واقع شده است.

به گزارش ایرنا، بخش زیادی از جاده های روستایی و شهری شهرستان گتوند در شمال استان خوزستان، به علت ایمن نبودن، نداشتن شانه و نور کافی در شب و پیچ های زیاد سالانه شاهد حوادث مرگباری است.

منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار