اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
کارگران شرکت فولاد شهیدجهان‌آرا خرمشهر خواستار افزایش میزان حقوق و مزایای خود می‌باشند.
بیش از  ۱۲۰ نفر از کارگران شرکت فولاد شهید جهان آرا خرمشهر روز شنبه با ابزار گله‌مندی از اجرا نشدن طرح طبقه‌بندی مشاغل از سوی پیمانکاران این شرکت دست از کار کشیدند و حقوق و مزایای خود را طبق قانون خواستار شدند.

کارگران معترض به خبرنگار ایرنا گفتند: کارگران این شرکت در شرایط آب و هوای بالای ۵۰ درجه تلاش می‌کنند و حق این را دارند که طبق قانون حقوق و مزایای خود را دریافت کنند.

سرپرست اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی خرمشهر در خصوص مشکل کارگران شرکت فولاد جهان آرا خرمشهر گفت: پیگیری مسایل و مشکلات کارگران شرکت فولاد جهان آرا درحال پیگیری است و از طریق دستگاههای ذیربط در این رابطه قول مساعد داده شد.

حمید ظریف‌خسرج اظهار داشت: با توجه به اینکه پیمانکاران طرف قرارداد شرکت‌ها و سازمان‌ها در خرمشهر تا شهریورماه باید طرح طبقه‌بندی مشاغل را برای کارگران خود اعمال کنند از هفته گذشته مکاتباتی با این شرکت‌ها انجام شده است.

وی شمار کارگران شاغل شرکت فولاد شهید جهان آرا را  ۸۰۰ نفر  اعلام کرد و افزود: طبق بخشنامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیمانکاران موظف‌اند افزایش سنواتی را برای کارگران خود تا شهریور ماه اعمال کنند و در صورت تخلف از این قانون موضوع از طریق مراجع حل اختلاف اداره کار و سایر نهادهای قانونی پیگیری می‌شود.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار