اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان در ارزیابی عملکرد هیات‌های استانی در سال ۹۸ توسط فدراسیون، عنوان برتر را به دست آورد.
جمال فتاحی، دبیر هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان اظهارکرد: جا دارد، کسب این رتبه را به جامعه ورزش و بیماران خاص استان تبریک بگویم. این عنوان، نتیجه زحمات کادر هیات به خصوص حمایت‌های همیشگی کیامرث حاجی‌زاده، رئیس هیات است.

وی بیان کرد: برگزاری سه دوره المپیاد استانی و انتخابی مسابقات کشور، اعزام تمام شش گروه بیماران خاص به مسابقات کشوری و کسب مدال در همه گروها برای اولین بار در تاریخ تاسیس هیات، اعزام ورزشکار ارزنده استان برای اولین بار به مسابقات جهانی پیوند اعضا در کشور انگلستان و کسب ۵ مدال جهانی، برنامه‌ریزی منظم برای هیات و همچنین حضور نیروی انسانی قوی در دفتر هیات و داشتن ۱۹ رئیس هیات شهرستانی دلسوز، باعث کسب این عنوان ارزشمند شد.

دبیر هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان همچنین ضمن‌ اعلام آمادگی این هیات برای برگزاری تمام مسابقات پیش‌بینی شده در سال ۹۹، عنوان کرد: برگزاری سه دوره المپیاد استانی و میزبانی اردوی تیم‌ملی پیوند اعضا در تمام رشته‌ها و اعزام‌های کشوری بعد از نابودی ویروس کرونا، مدنظر هیات است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار