اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی شوشتر:
معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی شوشتر، از روند کاهشی بیماری کرونا و اشغال تنها ۸ درصد از تخت های اختصاص یافته برای درمان بیماران مبتلا به این ویروس، در شوشتر خبر داد.
دکتر نوذر کلانترفرد گفت: هم اکنون تعداد مراجعات بیماران کرونایی به مراکز تحت پوشش کاهش چشمگیری داشته و تنها ۸ درصد از تخت های اختصاص داده شده به بیماران کرونا، مشکوک و تحت درمان اشغال شده است و مراکز درمانی ما آمادگی کامل برای پذیرش بیماران غیرکرونایی دارند. 

 
وی اظهار کرد: هم اکنون تمامی بخش های درمانی و تشخیصی بیمارستان های ما و همچنین کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) با حفظ فاصله گذاری اجتماعی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشند و با بررسی های انجام شده خوشبختانه خطر ابتلا به کرونا در مراجعه به مراکز درمانی شهرستان کاهش چشمگیری داشته است. 
 
وی افزود: در ماه های گذشته مشاهده شده که بسیاری از بیماران قلبی و دیابتی، مبتلا به فشار خون بالا و بیماری های مزمن به دلیل ترس و نگرانی از ابتلا به کرونا به این مراکز  مراجعه نکرده اند که این کار تشدید بیماری و فوت بعضی از این عزیزان را به دنبال داشته است.
 
دکتر کلانترفرد ادامه داد: مردم بدون نگرانی به بیمارستان ها و کلینیک ها مراجعه نمایند، سعی کردیم پروتکل های بهداشتی که مهمترین اصل در پیشگیری از بیماری هاست به خوبی در مراکز درمانی رعایت شود تا خاطر همشهریان از مراجعه به این مراکز آسوده باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار