اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴

آیا می دانید هزینه های زونا و سایر سقف های شیب دار کمتر از سقف های شینگل است؟! اگر به دنبال سقفی ارزان و اقتصادی هستید ، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. ما به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید تخمین هزینه نهایی خود را فقط با یک انتخاب درست کاهش دهید! سقف های شیب دار یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین سقف هایی است که بسیاری از پیمانکاران برای ساختمان های مسکونی و ویلا پیشنهاد می کنند. هزینه کم زونا ، نصب آسان ، مقاومت بالا و تنوع رنگ از جمله دلایلی است که این پوشش را برای سقف های شیب دار عالی می کند.

اگر می خواهید بدانید زونا چیست و چه فوایدی در استفاده از آن دارد ، در نهایت می توانید با سقف ایمن مواجه شوید. در صورت تمایل می توانید قبل از خرید با کارشناسان ما مشورت کنید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین نوع پوشش را برای سقف خود انتخاب کنید.

بام های شیروانی؛ انتخاب راحت و ارزان

سقف ساختمان یکی از مهمترین قسمتهای هر ساختمانی است که صاحبان ساختمان باید استانداردهایی را برای انتخاب مواد بام مناسب در نظر بگیرند. سقف سازه شما بیش از هر چیز باید از ساختمان در برابر خطرات و عوامل خارجی محافظت کند. استاندارد بعدی نمای خارجی ساختمان است. بخاطر داشته باشید که سقف به میزان قابل توجهی بر نمای ساختمان تأثیر می گذارد. بنابراین با یک انتخاب صحیح می توانید ساختمانی با منظره زیباتر داشته باشید. هزینه و زمان لازم برای ساخت و نصب سقف نیز از عواملی است که باید در نظر گرفته شود. به نظر شما همه این عوامل چه سقفی دارند؟

سقف های شیب دار از محبوب ترین سقف ها هستند که با مزیت های خود توجه تعداد زیادی از مردم را به خود جلب می کنند. استفاده از انواع مختلف سقف شیبدار سال هاست که مورد استقبال قرار گرفته است و دلیل این امر چیزی نیست جز مقاومت و هزینه کمی که برای خرید و نصب آن می پردازید. اگر تصمیم دارید ماده مناسبی برای سقف خود انتخاب کنید ، بهتر است با انواع سقف های شیب دار و پوشش آنها آشنا شوید. هزینه زونا ، یک سقف شیبدار محبوب ، یکی از رایج ترین سوالاتی است که در این مقاله به آن پاسخ خواهیم داد.

سقف های مزاحم و گران قیمت را فراموش کنید!

اگر در حال ساخت یا بازسازی ساختمان خود هستید ، می دانید که خرید مصالح ساختمانی و سخت افزار هزینه زیادی برای شما خواهد داشت. به همین دلیل بهتر است تا حد امکان با یک انتخاب هوشمندانه هزینه های خود را کاهش دهید. چه ماده ای برای سقف انتخاب کنیم که هزینه کمتری برای آن بپردازیم؟ این احتمالاً سوالی است که بسیاری از افراد بدنبال پاسخ آن هستند!

اگر به دنبال یک سقف ارزان قیمت هستید ، ما یک سقف شیب دار ارزان قیمت ارائه می دهیم. سقف هایی که نه تنها ارزان نیستند بلکه بسیار بادوام نیز هستند. پرداخت هزینه های زونا یا سایر سقف های شیب دار میانبری برای خرید مواد کمتر است! اما مزایای دیگر سقف های شیب دار چیست؟

آنها برای هر ساختمانی قابل استفاده هستند

یکی از مزایای سقف های شیب دار که منجر به برتری آنها شده است ، کاربرد آن در انواع ساختمان ها است. برخی از افراد معتقدند که این سقف ها تنها در مواردی می توانند برای کلبه استفاده شوند که نوع کاربری ساختمان محدودیت در انتخاب این سقف ها نداشته باشد. از سقف های شیب دار می توان در خانه های مسکونی ، ویلا ، دفاتر ، تجاری ، مسکونی ، آپارتمان و موارد دیگر استفاده کرد. هزینه کم زونا برای سقف های شیب دار و همچنین هزینه کم نصب سقف ، استفاده از آنها را آسان می کند.

جذابیت ظاهری ساختمان را دوچندان می کند

از دیگر مزایای استفاده از سقف های شیب دار با زونا ، جذابیت نمای خارجی ساختمان است. سقف ساختمان شما باید آن را در برابر خطرات و عوامل خارجی محافظت کند. علاوه بر این ، باید طوری طراحی شود که جلوه زیبایی به نمای خارجی ساختمان بدهد. سقف زونا در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید و به بازار عرضه می شود و شما می توانید هر رنگی را که می خواهید انتخاب کنید و از آن استفاده کنید تا ساختمان شما زیباتر از گذشته شود.

وزن کمتری به ساختمان وارد کنید

عمر مفید سازه با وزن تحمیل شده توسط مواد ارتباط مستقیم دارد. به عبارت دیگر ، هرچه سنگین تر بودن مصالح مورد استفاده در ساختمان شما ، احتمال سایش ساختمان زودتر و نیاز به تعمیر بیشتر است. به همین دلیل است که پیمانکاران با انتخاب مواد سبک تر سعی در کاهش وزن تحمیل شده بر ساختمان خود دارند. اگر می خواهید وزن سقف را کاهش دهید ، سقف های تخت را فراموش کرده و با انتخاب یکی از انواع سقف های شیب دار ، وزن کل ساختمان را کاهش دهید. بخاطر داشته باشید که هزینه زونا و نصب و اجرای آن بسیار کمتر از سقف های تخت خواهد بود.

ساختمان خود را پایدارتر کنید

مالکان به دنبال سقف هایی هستند که بتوانند از ساختمان محافظت کنند. اگر سقف شیب دار را انتخاب می کنید ، باید پوشش مناسبی را در نظر بگیرید که بتواند ساختمان را از عوامل خارجی محافظت کند. ممکن است اکثر شما مورب یا جنسیت دیده باشید

منبع


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار