اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری :
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری از حفر و تکمیل 47 حلقه چاه های نفت و گاز در پنج ماه نخست امسال با کاربست ناوگان این شرکت خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران حمید رضا خوش آیند همزمان با دومین روز از هفته دولت در سال جهش تولید افزود: از این تعداد یک حلقه اکتشافی،  18 حلقه توسعه ای/ توصیفی و 28 حلقه تعمیری تکمیلی بوده است. 

وی اظهار کرد: از شمار این چاه ها 37 حلقه در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، چهار حلقه در شرکت نفت فلات قاره، چهار حلقه در طرح های توسعه ای شرکت مهندسی و توسعه نفت، یک حلقه در قالب پروژه ای و یک حلقه به سفارش مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران تکمیل گردیده است. 

خوش آیند با اشاره به اینکه ناوگان حفاری این شرکت بیش از 70 دکل خشکی و دریایی سبک، سنگین و فوق سنگین در اختیار دارد، گفت: از ابتدای فروردین تا پایان مردادماه  متراژ حفاری چاه ها به 32 هزار و 803 متر رسید. 

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری افزود: با تلاش کارکنان عملیاتی و پشتیبانی شرکت در مدت پیش گفته حفاری 9 حلقه چاه 141 روز زودتر از برنامه به پایان رسید که یک حلقه اکتشافی، سه حلقه توسعه ای و پنج حلقه تعمیری است. 

وی ادامه داد: جلو افتادگی در حفاری و تکمیل چاه ها توسط دستگاه های حفاری 33 ، 37 ، 45 ، 46 ، 51 ، 53 ، 68 و 87 صورت گرفت که در این میان دکل حفاری 37 فتح حفاری دو حلقه چاه شماره 85 و 160 در میدان نفتی آزادگان جنوبی را در مجموع ۷۵ روز قبل از مدت زمان تعیین شده به اتمام رساند. 

خوش آیند یادآور شد: در زمان حاضر  13 دستگاه حفاری خشکی شرکت در حال جابجایی در موقعیت های عملیاتی قرار دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار