اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان:
علی محمدی: اولویت اصلی ما حمایت از صنایع داخلی است و در سال‌های گذشته با ارائه خوراک فولادی به شرکت‌های گروه ملی صنعتی فولاد ایران و فولاد اکسین نسبت به افزایش تولید و حرکت آن‌ها به سمت سوددهی تلاش کردیم.

به گزارش شوشان علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی همه شرکت‌ها موظف هستند در کنار فعالیت‌های خود به مردم نیز خدمات‌رسانی کنند.

وی افزود: اعتقاد ما این است که اگر همه دستگاه‌ها به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل کنند دیگر نیازی به ورود دولت برای رفع محرومیت‌ها نیست.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان ادامه داد: یکی از مزایای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و استمرار آن، ایجاد فضای اجتماعی امن و گسترش فعالیت‌های اقتصادی است.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود به تأمین نیاز زنجیره پایین‌دستی صنعت فولاد اشاره کرد و گفت: فولاد خوزستان از ابتدای امسال 69 درصد فروش خود را به 7 شرکت تولیدی فولاد اختصاص داده که عمده این محصولات به شرکت‌های گروه ملی صنعتی فولاد ایران و فولاد اکسین ارسال شده است.

وی با بیان اینکه "اولویت اصلی ما حمایت از صنایع داخلی است" تصریح کرد: شرکت‌های گروه ملی صنعتی فولاد ایران و فولاد اکسین که در سال‌های گذشته به سبب برخی مشکلات، جزو شرکت‌های زیان ده بودند با ارائه خوراک فولادی به این شرکت‌ها نسبت به افزایش تولید و حرکت آن‌ها به سمت سوددهی تلاش کردیم.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان ادامه داد: همچنین با دستور وزارت صنعت، معدن و تجارت مابقی تولیدات فولادی شرکت فولاد خوزستان در بورس عرضه‌شده و به‌صورت کاملاً شفاف خریدوفروش می‌شود.

محمدی درباره وضعیت سهام شرکت فولاد خوزستان در بورس اوراق بهادار گفت: سهام شرکت فولاد خوزستان از مردادماه سال 98 تا مردادماه امسال حدود 377 درصد رشد داشته و اکنون به قیمت 4 هزار و 148 تومان رسیده است.

وی افزود: اکنون سهام فولاد خوزستان در وضعیت مناسبی قرار دارد و همه تلاش ما این است که روند سهام شرکت افزایشی باشد.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان درباره طرح‌های توسعه‌ای شرکت عنوان کرد: امسال پروژه‌های بزرگی را آغاز کردیم که با انجام آن‌ها در 4 سال آینده 8 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای توسعه فولاد خوزستان انجام می‌شود.

محمدی به جزئیات این پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: پروژه بزرگ احداث ماشین‌آلات ریخته‌گریِ اسلب‌های عریض با ظرفیت تولید یک‌میلیون و 200 هزار تن در سال و اعتباری بالغ‌بر 200 میلیون دلار برای تأمین اسلب لوله‌های نفتی آغاز شده و همچنین کارخانه کک سازی در منطقه آزاد اروند احداث می‌شود که این پروژه‌ها موارد موردنیاز صنعت فولاد و پتروشیمی را تأمین می‌کند.

وی ادامه داد: همچنین با اضافه شدن شرکت فولاد اکسین به مجموعه فولاد خوزستان، زنجیره فولادی در این شرکت تکمیل‌شده و ارزش سهام شرکت افزایش چشمگیری خواهد داشت.

محمدی درباره افزایش سرمایه سهام شرکت فولاد خوزستان بیان داشت: به‌زودی افزایش سرمایه خیلی قوی در بورس خواهیم داشت که کارهای قانونی آن در حال انجام بوده و در سامانه کدال اعلام می‌شود.

علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در پاسخ به سوالی درخصوص ادامه همکاری با جواد نکونام اعلام کرد که مثل سعید آذری، جواد نکونام نیز در تیم فولاد خوزستان خواهد ماند و برای فصل آینده تیم پرقدرتی را روانه مسابقات کند.

محمدی که ریاست هیئت مدیره را هم برعهده دارد گفت: از جمله عوامل موفقیت فولاد هماهنگی بین ارکان تیم است که بین کادرفنی، بازیکنان و مدیریت وجود داشت و همین یکدستی باعث موفقیت ما شد.

سعی می‌کنیم این کادرفنی را حفظ کنیم، چون کادرفنی موفق باید بماند. دیروز با آقای آذری صحبت کردیم تا آقای نکونام هم حفظ شوند و من تاکید کردم که تیم قدرتمندی را برای فصل بعد ببندند. ما هم انتظار داریم سال آینده موفقیت‌ها ادامه داشته باشد، چون حق این تیم و هوادارانش جایگاه‌های بالاتری است. سعی می‌کنیم تیمی را به آسیا بفرستیم که آبروی فوتبال ایران شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار