اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از بهره‌برداری از ۴۳ پروژه در حوزه راهداری استان خبر داد.


غلامعباس بهرامی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ۴۳ پروژه در حوزه راهداری با اعتباری بالغ بر ۱۶۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی به مناسبت هفته دولت، مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود: ۲۸ پروژه روکش آسفالت به طول ۱۴۲.۷ کیلومتر در محورهای روستایی، شهری و استانی، پنج پروژه نصب نیوجرسی، سه پروژه احداث روشنایی و هفت پروژه در حوزه ابنیه فنی، از جمله این پروژه‌ها بوده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: ترمیم پل مربچه، تعمیرات اضطراری تونل دلا، تکمیل ساختمان راهداری مسجدسلیمان، ترمیم و مقاوم‌سازی عرشه فولادی پل منصوره شادگان و روکش آسفالت محورهای هویزه - رفیع، حمیدیه - خسرج، ماهشهر - بهبهان، شوشتر - ملاثانی از دیگر پروژه‌ها بودند.

وی گفت: نصب نیوجرسی در کمربندی اندیمشک، محور اندیمشک - پل زال، اهواز - آبادان، شوشتر - اهواز و بستان سوسنگرد و نصب روشنایی در محورهای شهرستان اندیمشک از دیگر پروژه‌های افتتاح شده است.

بهرامی‌نیا خاطرنشان‌کرد: با اجرای این پروژه‌ها شاهد ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی در جاده‌ها، ارتقای سطح ایمنی سفر و کنترل و کاهش ترافیک در جاده‌ها خواهیم بود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار