اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
خواهر و برادر ورزشکار خوزستانی پس از ثبت رکورد جدید و جهانی جابجایی کامیون‌های سنگین وزن با دندان، حالا امیدوارند با کمک مسئولان استانی بتوانند رکورد بعدی خود را در گینس ثبت کنند.
ثبت رکورد جهانی جابجایی کامیون‌های سنگین وزن توسط فائزه و پوریا سرلک امروز دهم شهریورماه با حضور معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان در پیست اتومبیلرانی و موتورسواری غدیر اهواز برگزار شد که در این رکورد پوریا موفق شد سه کامیون با مجموع وزن ۲۹ تن و فائزه یک کامیون هشت تنی را جابجا کنند و رکوردی دیگر را در کارنامه خود به ثبت برسانند.

پوریا سرلک پس از ثبت این رکورد در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: رکوردی که پیش از این در جهان به ثبت رسیده بود، ۱۲ تن بود اما امروز در حالی که پیش از این تستی انجام نداده بودم موفق شدم، ۲۹ تن را در مسافت ۳۳ متر جابجا کنم. ان‌شاءالله با حمایت‌های مسئولان قصد دارم رکورد بعدی‌ام را در گینس به ثبت برسانم.

وی بیان کرد: همین امروز دندان و زبان من آسیب دید زیرا فشار کار بسیار زیاد بود اما امیدوارم در ادامه برای ثبت رکورد بعدی‌ام در گینس مشکلی پیش نیاید.

این ورزشکار خوزستانی خاطر نشان کرد: در صورت حمایت مسئولان خوزستانی قصد دارم رکورد جابجایی کشتی یا قطار با دندان را در گینس ثبت کنم.

وی همچنین در پایان از تلاش‌های نصیری، معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و پای کار بودن جوانمردی، رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، همچنین فائزه سرلک در خصوص ثبت رکورد جابجایی کامیون هشت تنی به مسافت ۵۰ متر، اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که امروز توانستم این رکورد را با موفقیت به ثبت برسانم. با عنایت الهی این رکورد امروز به اسم کشورم ایران به ثبت رسید و خوشحالم که توانستم سهم کوچکی در بالا بردن پرچم پرافتخار ایران داشته باشم.

وی افزود: برای ثبت این رکورد پیش از این تستی انجام نداده بودیم و خوشحالم که وقتی در شرایط ثبت رکورد قرار گرفتم، موفق به انجام آن شدم. من و برادرم با حمایت مسئولان قصد داریم کار بعدی‌مان را در گینس به ثبت برسانیم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار