اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان:
سردار حسن شاهوارپور: سپاه تا تکمیل کامل انشعابات فرعی طرح آبرسانی به روستاهای بخش غیزانیه شهرستان اهواز در کنار مردم خواهد بود.
سردار حسن شاهوارپور عصر شنبه در آئین بهره‌برداری از پروژه آب‌رسانی به روستاهای بخش غیزانیه شهرستان اهواز اظهار کرد: همه دلسوزان و خدمت‌گزاران در مواقع سختی و بروز مشکل برای مردم احساس می‌کنند که باید در کنار مردم باشند.

وی افزود: در سیل سال گذشته مسائل بسیاری بر مردم وارد شد و همه دستگاه‌ها، بسیجیان و پاسداران در کنار مردم و مسئولان کمک کردند تا مشکلات به حداقل ممکن برسد.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: این ایام هم علاوه بر اقدامات قرارگاه سازندگی که برای کمک وارد عمل شد، تانکرهای آب از مجموعه‌های سپاه استانی به کمک تانکرهای مستقر آبفا آمد.

سردار شاهوارپور بیان کرد: در بحث حفر چاه که نیاز به بازسازی داشتند، بسیج سازندگی برای بیش از ۸۰ چاه کار کردند و دوباره آب آنها برای دام‌ها فعال شد.

وی ادامه داد: در برخی نقاط به دلیل انشعابات فرعی که نیاز است که دوباره باید احداث شود، تانکرها فعال هستند و در کنار مردم هستیم تا انشعابات فرعی این شبکه آب پایدار به اتمام برسد و مردم بتوانند از این نعمت خدادادی و آب رودخانه کارون که در این مسیر طولانی منتقل شده است، بهره‌مند شوند.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان یادآور شد: از همه افرادی که در حفر کانال، انتقال لوله، کارگران و نیروهای مهندسی زحمت کشیدند، تقدیر می‌کنیم.

سرتیپ شاهوارپور در پایان با ابراز امیدواری از تلاش همگانی برای کاهش آلام مردم، عنوان کرد: این مناطق زمینه تولید است و پشتوانه اصلی مردم شهری همین مردم تولیدکننده روستایی هستند. مردم این مناطق باید به کشاورزی و دامپروری ادامه دهند و نعمت همچنان فراوان در اختیار مردم قرار بگیرد.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار