اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴
استاندار خبر داد
استاندار خوزستان از توافق با سازمان آب و برق برای اجرای طرح تولید ماهی در قفس پشت سدهای خوزستان به صورت پایلوت خبر داد.
غلامرضا شریعتی در نشست توسعه شیلات خوزستان که امروز (۱۷ شهریورماه) در اهواز برگزار شد، با اشاره به بررسی دستورالعمل‌های توسعه آبزی‌پروری استان در این ستاد اظهار کرد: در سال‌های اخیر تولید در بخش آبزی‌پروری خوزستان از رتبه چهار به رتبه اول کشور ارتقاء یافته است و در این حوزه سرمایه‌گذاری بسیار خوبی انجام شده است.

وی افزود: سرمایه‌گذاری‌هایی در آبزی‌پروری خوزستان در حال انجام‌ است که اگر به سرانجام برسند، تولید آبزی‌پروری جهشی جدی پیدا می‌کند. به بار نشستن این سرمایه‌گذاری‌ها می‌تواند منجر به افزایش تولید، اشتغال و صادرات در حوزه آبزی‌پروری خوزستان شود.

شریعتی بیان کرد: این اقدامات از چند سال گذشته با رعایت توسعه متوازن در شهرهای مختلف خوزستان آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

استاندار خوزستان گفت: با سازمان آب و برق خوزستان توافق شده است که طرح تولید ماهی در قفس، پشت سدهای خوزستان به صورت پایلوت انجام شود؛ این توافق فعلا برای دو سد مارون و جره انجام شده است. این توافق، بعد از سال‌ها با سازمان آب و برق خوزستان انجام شده و امیدواریم این روند رو به بهبود رشد آبزی‌پروری همچنان در خوزستان ادامه یابد.

وی افزود: زیرساخت‌هایی در ماهشهر، هندیجان، اندیکا، دارخوین، دزفول و گتوند در حال اجرایی شدن است تا در این مسیر حرکت رو به جلو داشته باشیم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار