اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: با توجه به هم‌افزایی و تلاش‌هایی که در ستاد شیلات خوزستان انجام شده، کسب رتبه نخست آبزی‌پروری توسط خوزستان در کشور در سال‌های آتی نیز ادامه می‌یابد.
نبی‌الله خون میرزایی در نشست ستاد توسعه شیلات که امروز (۱۷ شهریورماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: آبزی‌پروری استان خوزستان در پنج سال گذشته به صورت پلکانی ارتقاء یافته است و در سال ۹۸ رتبه نخست آبزی‌پروری کشور به خوزستان رسید.

وی افزود: با توجه به فعالیت‌های زیرساختی، آموزش نیروی انسانی و برنامه‌ریزی خوب و همچنین حمایت‌های ویژه ستاد توسعه شیلات از آبزی‌پروری خوزستان، چنین جایگاهی به شیلات خوزستان تخصیص یافته است.

رئیس سازمان شیلات گفت: با توجه به هم‌افزایی و تلاش‌هایی که در ستاد شیلات خوزستان انجام شده، کسب رتبه نخست آبزی‌پروری توسط خوزستان در کشور در سال‌های آتی نیز ادامه می‌یابد و فاصله آبزی‌پروری خوزستان با سایر استان‌های کشور سال به سال بیشتر می‌شود.

خون‌میرزایی بیان کرد: مجتمع‌های آبزی‌پروری بسیاری در خوزستان کلنگ‌زنی شده‌اند که برخی در شرف تکمیل و برخی نیز به بهره‌برداری رسیده‌اند. چشم‌انداز توسعه آبزی‌پروری خوزستان بسیار روشن‌تر از گذشته است و امیدواریم با رویکردی که در شورای برنامه‌ریزی استان خوزستان وجود دارد، روز به روز افق پیش روی صنعت آبزی‌پروری خوزستان روشن‌تر شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار