اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از کادر بهداشت و درمان و تمام خدمتگزاران عرصه بهداشت و درمان خوزستان در مقابله با ویروس کرونا به خاطر تلاش و زحمت شبانه‌روزی و بی وقفه تشکر و قدردانی کرد.
سعید نمکی روز سه شنبه در آیین بهره‌برداری همزمان از پروژه‌های بهداشتی درمانی چند استان به صورت ویدیو کنفرانس ، که ۴۸ پروژه آن مربوط به خوزستان بود بیان کرد: آنچه ما امروز برای خوزستان انجام می‌دهیم نمی‌تواند پاسخی در مقابل قطره ای از خون شهیدان این منطقه باشد.

وی افزود: مدافعان سلامت ما در خوزستان در رویارویی با بحران کرونا به گونه‌ای عمل کردند که حتی کوچکترین دلخوری از شهروندان خوزستانی نداشتیم که این موضوع جای تشکر ویژه دارد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: همکاران ما نه تنها در مدیریت کرونا عملکرد خوبی داشتند بلکه در توسعه زیرساخت ها و در شرایط تحریم های ظالمانه، بسیار خوب عمل کردند. 

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز نیز با تشکر از مدافعان سلامت و تمام مسوولانی که تلاش می‌کنند در جامعه امید ایجاد کنند گفت:جا دارد از کادر بهداشت، درمان و پزشکی کشور به ویژه آقای نمکی که زحمات بسیاری در کنترل بحران کرونا داشتند تشکر کنم.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد افزود: در ماه‌های اخیر شاهد آن بودیم که طرح‌های گوناگونی در خوزستان افتتاح و مردم از آنها بهره‌مند شدند که یک اقدام بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: در پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و حتی سال های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی، پزشکان ما از کشورهای هم جوار بودند و در خوزستان از کادر پزشکی غیر ایرانی استفاده می‌شد اما امروز در حوزه سلامت و پزشکی حرف اول را در منطقه می‌زنیم و در دنیا حرف برای گفتن داریم که باعث افتخار است.

وی گفت: وظیفه همه مومنین و مردم ولایتمدار خوزستان حمایت همه جانبه از مجموعه بهداشتی و درمانی در راستای کنترل بیماری و تلاش برای کاهش صدمات ناشی از آن با رعایت جدی دستورالعمل‌ها است. 

در این آیین با دستور وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ۴۸ پروژه بهداشتی و درمانی با اعتبار یک هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال در نقاط مختلف خوزستان بهره برداری شد.

منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار