اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
یک پیشکسوت فوتبال:
یک پیشکسوت فوتبال خوزستان با اشاره به خالی شدن تیم نفت آبادان از بازیکنان تاثیرگذار فصل نوزدهم خود، گفت: نفت آبادان آینده وحشتناکی خواهد داشت و نمی‌تواند با تیم مقتدری در لیگ بیستم شرکت کند.
منصور ربیعه در خصوص وضعیت تیم فوتبال نفت آبادان با توجه به جدایی بیش از ۹ بازیکن تاثیرگذار این تیم، اظهارکرد: با توجه به این‌که مهره‌های اصلی نفت آبادان از این تیم جدا شده‌اند و هنوز تکلیف مدیرعامل و هیات مدیره این باشگاه نیز مشخص نیست و در حال از دست دادن زمان هستند، به نظرم سال سخت و وحشتناکی در لیگ بیستم خواهند داشت. همه چیز تیم‌های نفتی عجیب و غریب است؛ از بخشنامه وزارت نفت گرفته تا دیگر اقدامات شاهکارانه برای این تیم‌ها. به نظر من این حق مردم فوتبال‌دوستی مانند آبادان که فوتبال در این شهرستان قدمت و ریشه بسیار دارد، نیست.

وی ادامه داد: واقعا حیف است که تیم‌های نفتی خوزستان را نابود می‌کنند، آن هم در حالی‌که فصل نوزدهم برای هر دو تیم نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان یک فصل بسیار خوب بود. من فکر می‌کنم فصل بیستم برای نفت مسجدسلیمان و آبادان یک جهنم خواهد بود. نفت آبادان در واقع شاکله تیم خود را از دست داده و در حالی‌که سایر تیم‌ها سرمربی‌شان مشخص شده و وارد بازار نقل و انتقالات شده‌اند، آبادان هنوز تکلیف سرمربی خود را هم نمی‌داند و مطمئنا با از دست دادن زمان، در صورت تیم‌داری در لیگ بیستم نخواهند توانست با تیم قوی وارد مسابقات شود زیرا مگر چند بازیکن از سهمیه لیگ برتری می‌توانند جذب کنند که بخواهند تیم مقتدری هم ببندد.

این پیشکسوت فوتبال خوزستان خاطر نشان کرد: نفت مسجدسلیمان سرمربی خود را مشخص کرده اما بازهم وضعیتی مثل نفت آبادان دارد. به هر حال وقتی تیمی قرار است وارد نقل و انتقالات شود، به جیب خود نگاه می‌کند و وقتی پولی نداشته باشد، نمی‌تواند بازیکن خوب جذب کند و مطمئنا نفت مسجدسلیمان هم در لیگ بیستم کار سختی خواهد داشت.

وی درباره تیم فولاد نیز گفت: فولاد توانسته شاکله تیم خود در فصل نوزدهم را حفظ کند و تاکنون با تعدادی از نفرات فصل قبل تمدید کرده است و اگر بتواند چند مهره دیگر هم به تیم اضافه کند، نباید از نظر فنی و فوتبالی در لیگ برتر به مشکلی برخورد کند. البته این‌که در مسابقات چه چیزی اتفاق خواهد افتاد، قابل پیش‌بینی نیست. در مجموع اکنون فولاد از شرایط خوبی برخوردار است.

ربیعه در خصوص قانون منع ورود بازیکن و مربیان خارجی به فوتبال ایران، عنوان کرد: به نظر من این قانون مسخره است و من مخالف سرسخت این قانون هستم. تعجب می‌کنم برخی مربیان و بازیکنان ایرانی می‌گویند بخشی از این قانون خوب است، در صورتی که اصلا هیچ چیز این قانون خوب نیست و به ضرر فوتبال ایران است. وقتی مسئولان و مدیران توانایی ندارند در بخش قرارداد با مربیان و بازیکنان خارجی، موضوع را کنترل کنند، چرا باید گزینه بدتر یعنی منع ورود خارجی‌ها به فوتبال ایران را انتخاب کنند؟

وی افزود: ورود خارجی‌ها به فوتبال ایران می‌تواند به این رشته بسیار کمک کند. ما در حالت کلی از فوتبال روز دنیا عقب هستیم و با این قانون، شرایط‌مان بدتر هم خواهد شد. سال‌ها است که یکسری مربیان ایرانی که از بورس خارج شده‌اند، همچنان مشغول به فعالیت بوده و بدون کارایی هستند. این مربیان نه‌تنها به فوتبال ایران اضافه نکرده‌اند، بلکه از آن کم هم کرده‌اند. تمام مشکلات فوتبال از همین نفرات است، زیرا در این فوتبال بازیکن یا مربی جوان، چیز فنی‌ای یاد نخواهد گرفت. به هر حال قانون منع ورود خارجی‌ها را به ضرر فوتبال ایران می‌دانم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار