اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹
شوشان - م.راهداریان:

سرانجام مرحله دوم انتخابات کلانشهر اهواز،باوی حمیدیه، کارون با مشخص شدن سومین بهارستانی این شهر،پرونده رقابت انتخاباتی آن بسته شد. سه کرسی نشین بهارستانی که از فراز و نشیب های کلانشهر اهواز،باوی،حمیدیه،کارون، اطلاعات کامل دارند.اینجا ساختار اداری ،دارای بیماری خاص جنوب است.اینجا تبعیض و لابیگیری سیاسی و مدیریتی و اقتصادی و فرهنگی برای مردم چالش برانگیز شده است. اینجا مشکلات مردم شریف روستاها و شهرها دارای فراز و نشیب و قصه هزار غصه میباشد.

اینجا خوزستان است، منبع سدهای بزرگ کشور، معادن غنی نفت وگاز، پتروشیمی، راههای حمل ونقل دریایی و زمینی، ... اینجا زمین های غنی کشاورزی و کشاورزان پرتلاش داردبرای وطن. صنایع عظیم فولاد و پتروشیمی،و مناطق آزاد،.... اینجا مردمانی از جنس صداقت و یکرنگی و رنگین کمان زیبای اقوام را دارد. علاقمند به خوزستان و خاک وطن که در دفاع مقدس، فرزندان خودرابا درجه شهادت تقدیم وطن نمودند. مجال نگارش نیست که دیگر کلیشه ایی شده است. اما شگفتا که اینجا سرچشمه مشکلات نیز میباشد. آقای دکتر اینجا : نیاز به طبابت شما پزشکان دارد، نیک میدانی طبابت اصول دارد و زمان که اگر برای آن اقدام نکنید این بیماری رفته رفته خطرناک تر و غیر قابل تحمل خواهد شد.

آقای مهندس شما هم اصول مهندسی را نیک میدانید. برنامه ریزی و طراحی، پیش بینی و اجرا، نظارت و پیگیر و پرتلاش و حضور درعرصه ، ... صنایع و اقتصاد استان و عمران آن و مدیریت ساختاری دچار بیماری خاص بوده و نیاز به ترمیم و مهندسی مجدد و نظارت بیشتر دارد. حالا چشم و امید مردم به تلاش و صدای رسای شماست درنگ نکنید که اعتبارنامه بهارستان فقط برای چهارسال بوده،و باید از هم اکنون برای خشنودی خدای مهربان و بهبود مشکلات این مردم گام برداشت.

طبابت هنر پزشکان است و عمران هنر مهندسان.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار