اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
نمایشگاه بین‌المللی هنر معاصر (FIAC) که قرار بود از ۲۲ تا ۲۵ اکتبر (اول تا چهارم آبان ماه) در کاخ بزرگ پاریس برگزار شود، به دلیل تداوم شیوع کرونا لغو شد.
متولیان نمایشگاه بین‌المللی هنر معاصر (فیاک) در بیانیه‌ای اعلام کردند: با وجود عزم جدی که برای برگزاری نمایشگاهی که کارشناسان حوزه هنر مدرن و معاصر را دور هم جمع می‌کند، وجود داشت و تلاش‌هایی که برای غلبه بر دشواری‌های ناشی از بحران بهداشتی موجود صورت گرفت، دست‌اندرکاران نمایشگاه فیاک در موقعیتی نیستند که بتوانند رویدادی را سازماندهی کنند که تمام انتظارات برحق و به جای شرکت‌کنندگان را برآورده کند.  
 
دوره آتی نمایشگاه بین‌المللی هنر معاصر از ۲۱ تا ۲۴ اکتبر سال ۲۰۲۱ (۲۹ مهر تا ۲ آبان) در کاخ بزرگ واقع در شان دو مارس پاریس برگزار می‌شود.
 
ویروس کرونا موسوم به کووید-۱۹ اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر) در شهر ووهان واقع در استان هوبی چین گزارش شد. ابتدا از این بیماری به عنوان ذات‌الریه نام برده می‌شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ماه ۹۸) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.
 
این بیماری که به تدریج به کشورهای مختلف سرایت و سازمان جهانی بهداشت از آن با واژه همه‌گیری یادکرد، تا لحظه تنظیم خبر بیش از ۲۹میلیون نفر را مبتلا کرده است که از این میان ۹۲۹ هزار نفر جان باخته‌اند.
 
شیوع این ویروس تاکنون موجب لغو بسیاری از رویدادهای بزرگ تقویم هنری جهان از جمله نمایشگاه هنر فریز در نیویورک و لندن و آرت بازل هنگ‌کنگ، سوئیس و میامی بیچ شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار