اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵
مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی:
علی احتشامی: با توجه به شرایطی با شیوع کرونا که در چند ماه اخیر در کشور برقرار بوده است، تولیدات شرکت خمیرمایه و الکل رازی توانسته نقش بسیار پررنگی داشته باشد.

علی احتشامی اظهار کرد: با توجه به شرایطی با شیوع کرونا که در چند ماه اخیر در کشور برقرار بوده است، تولیدات شرکت خمیرمایه و الکل رازی توانسته نقش بسیار پررنگی داشته باشد.

وی افزود: با شیوع کرونا، از ابتدای اسفندماه سال گذشته تاکنون بیش از ۲۵ میلیون لیتر الکل توسط شرکت خمیرمایه و الکل رازی وارد بازار کشور شده است. با این حجم تولید و توزیع الکل در بازار کشور از سوی شرکت خمیرمایه و الکل رازی، نیازهای عمومی کشور در زمینه مواد شوینده و بهداشتی مرتفع شده است.

احتشامی گفت: همچنان در تلاش هستیم با تولید حداکثری و حتی بیشتر از ظرفیت اسمی، خدمت‌رسانی به مردم ایران را ادامه دهیم. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، تا پایان سال حدود ۳۵ تا ۳۶ میلیون لیتر الکل در این شرکت تولید خواهد شد.

مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی بیان کرد: تلاش بر این است که در این شرایط تحریمی؛ با تکیه بر نقاط قوت شرکت، تولیدات ارتقاء یابد و روند رو به رشد تولیدی شرکت حفظ شود.

وی افزود: در حال حاضر محصولات شرکت خمیرمایه و الکل رازی به بیش از ۸۰ شرکت تولیدکننده مواد ضدعفونی، بهداشتی و شوینده کشور فروخته می‌شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار