اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
یک مسئول خبر داد:
رئیس منطقه ۱۰ دانشگاه پیام‌نور و استان خوزستان از فراهم شدن زمینه بازگشت به تحصیل دانشجویان مراجعه‌نکرده به تحصیل، با بخشودگی بدهی و حذف سنوات آموزشی خبر داد.
علیرضا اقبالی اظهار کرد: با توجه به تقاضای دانشجویان مراجعه نکرده در سراسر کشور برای ادامه تحصیل، شرایط لازم برای بازگشت به تحصیل دانشجویانی که تحصیل را نیمه کاره رها کرده و به دانشگاه مراجعه نکرده‌اند، با بخشودگی بدهی و حذف سنوات آموزشی در مدت محدودی بوجود آمده است.

وی با بیان اینکه طرح بخشودگی شامل دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ورودی سال ۹۷ و قبل از آن می‌شود، تصریح کرد: دانشجویان مراجعه‌نکرده با انگیزه ادامه تحصیل، حداکثر تا ۳۰ دی ماه سال جاری درخواست خود را به مراکز و واحدهای این دانشگاه ارائه دهند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان با تاکید بر اینکه برای ترم‌های این دانشجویان، مرخصی تحصیلی بدون احتساب در سنوات و بدون پرداخت شهریه از نیمسال اول تحصیلی سال (۱۴۰۰- 13۹۹) قابل اجرا است، گفت: امکان ارائه درخواست بعد از تاریخ یادشده برای دانشجویان وجود نداشته و این افراد با ثبت‌نام در مهلت مقرر، از تسهیلات ویژه دانشجویان جدید بهره‌مند خواهند شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار