اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
سردار عباس یوسفی مدیر کل حفظ و آثار دفاع مقدس خوزستان در دیدار با مدیر و اعضای کمیته های خانه مطبوعات بیان داشت: رسانه ها سنگر محافظت از مرزهای اعتقادی و فرهنگی امروز در کشور هستند.

به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در آستانه گرامیداشت هفته دفاع مقدس رئیس خانه مطبوعات استان خوزستان به همراه مسئولین کمیته های مختلف و چند تن از پیشکسوتان رسانه امروز با حضور در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با سردار یوسفی دیدار کردند.

سردار یوسفی افزود: نسل ما وارد جنگی شد که بر کشور، انقلاب و نظام ما تحمیل شد و البته خدا را شکر به گونه ای به پایان رسید که جز عزت و سربلندی چیزی برای ما به یادگار نگذاشت و امروز که رویکرد دشمن به سمت و سوی تهاجم فرهنگی و رسانه ای است بر شما جوانان قلم به دست هوشیار و انقلابی است که از کیان معنوی و اعتقادی و فرهنگی این کشور محافظت کنید.

در ادامه این نشست «افشار پرویزی بابادی» مدیر خانه مطبوعات استان خوزستان به نمایندگی از همه رسانه ها فرارسیدن هفته دفاع مقدس و چهلمین سالگرد این رخداد ارزشی را تبریک گفت و تاکید کرد: ما جامعه رسانه ای خوزستان می دانیم که در مهمترین دوران تاریخی این مملکت و استانی که پایتخت خیلی از رخدادهای ارزشی است قرار داریم و رسالت سنگینی که بتوانیم گوشه ای از آن همه جهاد و ایثار و شهادت را به گوش نسل جوان خودمان و بلکه دنیا برسانیم.

در ادامه این دیدار مدیر و اعضای کمیته های مختلف خانه مطبوعات ضمن بیان خاطرات و مطالبی پیرامون نقش رسانه ها در انتقال فرهنگ دفاع مقدس و همچنین درخواست برای ایجاد سازوکاری توسط اداره کل حفظ آثار برای اصحاب رسانه که بتوانند از مناطق جنگی بازدید کرده و گزارش های از رشادت ها و جان فشانی های رزمندگان در دوران دفاع مقدس تهیه کنند.

در ادامه اصحاب رسانه ابراز تمایل به همکاری بیشتر و بهتر در این حوزه را خواستار شدند و برای انتشار ویژه برنامه های استان خوزستان در چهلمین سالگرد دفاع مقدس اعلام آمادگی کردند.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار