اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۲۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵

جزیره کیش از نظر جذب گردشگری در ایران در یکی از جایگاه های نخست استقبال قرار دارد. جاذبه های سرگرم کننده و متنوع و بی نظیر جزیره ، طرفداران بسیاری را به خود جلب نموده است به طوری که سالیانه میزبان بیش از یک میلیون نفر گردشگر از سراسر ایران و جهان خواهد بود. آن چه مسلم است این است که، هر گردشگری پس از انتخاب مقصد سفر و انتخاب اقامتگاه، مهمترین دغدغه او انتخاب رستورانی با کیفیت منحصر به فرد و درکمال سلامت و فضای آرام خواهد بود. بنابراین خوشایند خواهد بود که قبل از سفر به جزیره زیبای کیش آشنایی مختصری درباره رستوران های پرطرفدار و غذاهای آن داشته باشیم.

کیش سرزمین غذاهای متنوع و پر طرفدار

اگر قصد سفری جذاب، پر هیجان، و در عین حال آرام بخش برای خود و خانواده تان را دارید، بهتر است معطل نکنید کافی است که با انتخاب تور و یا خرید بلیط هواپیما به راحتی خودتان را مهمان این جذابیت ها و زیبایی های جزیره کنید و خاطرات بی نظیر و منحصر به فردی را برای خود رقم بزنید.


از آنجا که کیش میزبان توریست های فراوانی از ایران و جهان است، طبیعتا می بایست پاسخگوی سلایق همه اقشار مسافران خود باشد. جزیره کیش با تنوع غذایی بی نظیری چون غذا های ایرانی، ایتالیایی، آمریکایی و غذا های مخصوص منطقه خاورمیانه و غذاهای دریایی پر طرفدار آماده پذیرایی گردشگران و توریست ها خواهد بود. از آنجا که شناخت و اشراف به بهترین رستوران های کیش در طی سفر از اهمیت خاصی بر خوردار است در این مقاله سعی شده تا با معرفی بهترین رستوران های کیش این مهم را به شما عرضه نماییم تا طبق سلیقه و ذائقه تان و با توجه به اصل کیفیت و سلامت تغذیه و همچنین گزینه برخورداری از محیط آرام و لذت بخش انتخاب قابل رضایتی را داشته باشید. برای تماشای این جزیره بی همتا با رزرو بلیط هواپیما کیش به کشف آن بروید.

لیست رستوران های کیش

1. رستوران رویال استار کیش

رستوران رویال استار کیش را می توان جزء رمانتیک ترین رستوران کیش به شمار آورد. این رستوران با فضای بسیار شیک و دلچسب جز یکی از 10 رستوران برتر جزیره کیش قرار گرفته است. این رستوران ایرانی اروپایی در سال 1391 تاسیس شده اما به دلیل مدیریت عالی و ارائه خدمات بی‌نظیر توانسته در همین مدت کم به محبوبیت زیادی بین ساکنین جزیره کیش و مسافرین دست یابد و در زمره بهترین رستوران های کیش قرار گیرد. دکوراسیون این رستوران بسیار منحصر به فرد بوده و دارای دو فضای جداگانه سرباز و سرپوشیده است که انتخاب آن به عهده میهمانان برحسب سلیقه آنان خواهد بود. از مهم‌ترین امکانات این مجموعه می‌توان به منوی بسیار کامل برای هر وعده، منوی کافی‌شاپ، پارکینگ، زمین بازی، وای فای، موزیک زنده و رزرو تلفنی اشاره کرد.

یکی از دلایل دیگری که تاثیر زیادی بر معروفیت و محبوبیت رستوران رویال استار گذاشته است، برخورد بسیار خوب پرسنل این رستوران است، البته قابل ذکر است که هزینه این رستوران تا حدی نسبت به سایر رستوران‌ها گران‌تر است.اما قطعا مورد پسند میهمانان خواهد بود.

آدرس: کیش- بلوار صدف- فاز 1- ساختمان بساک- طبقه 3

شماره تماس: 44441053

2. رستوران میر مهنا

رستوران میر مهنا از جمله رستوران های دریایی قدیمی و شناخته شده جزیره کیش به حساب می آید و جز معروفترین رستوران ‌های کیش به از لحاظ غذا های دریایی و کبابی بسیار لذیذ، فضای بزرگ و مدرن، و مهمتر از همه واقع شدن در ساحل نیلگون خلیج فارس به شمار خواهد آمد. میزبانی و برخورد بسیار محترمانه پرسنل، استقبال و بدرقه کردن شایسته در هنگام ورود و خروج از رستوران، اجرای موزیک زنده گروهی، محیط آرام و فضایی خیال انگیز این رستوران از دلایل محبوبیت این رستوران می باشد.


آدرس : کیش- نوار ساحلی- جنب هتل تاپ رز

شماره تلفن: 07644422855

3. رستوران توتی فروتی کیش

اگر قصد صرف یک وعده غذای بسیار دلچسب را در کنار سواحل زیبای خلیج فارس کرده اید، رستوران توتی فروتی یک تجربه عالی و غیر قابل وصفی را به شما هدیه خواهد کرد. رستوران توتی فروتی قطعا جزو یکی از 10 رستوران برتر جزیره کیش است. این رستوران از سال 1384 شروع به کار کرده است .که در نزدیکی اسکله تفریحی واقع شده و یکی از رستوران های پر تردد محسوب می شود. پشت بام این ساختمان به طور کامل با چوب ساخته شده است و مکانی جذاب با دید کامل به دریا می باشد و علاوه بر آن فضای داخلی آن نیز از جنس چوب است. صرف غذا در بام چوبی این رستوران همراه با تماشای خلیج آبی فارس خاطره ایی فرح بخش را برای شما به ارمغان خواهد آورد. به انضمام آن اجرای موسیقی زنده و منوی خاص کافی شاپ از دیگر ویژگی های آن می باشد.

قیمت غذا های رستوران توتی فروتی مناسب است و از ساعت 11 صبح تا 11 شب به مشتریان سرویس می دهد و نکته حائز اهمیت آن این است که قبل از رفتن به آنجا برای خود میز رزرو نمایید.

آدرس رستوران توتی فروتی: کیش- انتهای بلواردریا

شماره تماس: 7698454

4. رستوران پایاب کیش

اگر به دنبال رستورانی با محیط سنتی و غذاهای عالی هستید، ما به شما رستوران پایاب کیش را معرفی می‌کنیم. این رستوران عضوی از مجموعه تاریخی پایاب کیش است و به عنوان یک جاذبه گردشگری برای استفاده مسافران داخلی و توریست های کیش به شمار می رود. سبک سنتی و پخش موسقی زنده در آن فضای آرام بخش موجب شده که در بین مسافران و گردشگران با اقبال زیادی مواجه شود .

غذاهای سنتی و بین المللی مختلف و همچنین داشتن چایخانه محیط این رستوران را بسیار ویژه نموده است. شایان ذکر است که ارسال سرویس رایگان، وای فای، امکان رزرو میز و تخت های چوبی از ویژگی های رستوران پایاب خواهد بود.

آدرس رستوران پایاب : کیش- میدان المپیک بلوار المپیک

شماره تماس: 44423638

مقاله ای که در حال مطالعه آن هستید تحت عنوان برترین رستوران های کیش در وبسایت فردانیوز منتشر گردیده است. اگر برای رفتن به یک شکم گردی آماده میشوید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا بهترین انتخاب را با توجه به سلیقه خود داشته باشید.

5. رستوران کوه نور

شباهت ظاهری این رستوران به کوه و نور پردازی فوق العاده آن موجب شده که به این عنوان نام گذاری شود. رستوران کوه نور یکی از ویژه ترین رستوران های کیش به حساب می آید که به دلیل وجود نمای داخلی ازجنس سنگ و صخره‌ و آبشار و حکاکی تصاویر ایرانیان باستان بر روی سنگ ها و نورپردازی خاص رستوران کوه نور به همراه منوی متنوع این رستوران را به یکی از بهترین رستوران های جزیره کیش تبدیل کرده است. اگر به دنبال محیطی آرام و دلپذیر برای صرف غذا هستید حتما به این رستوران سری بزنید.و از غذا های ایرانی و فرنگی و دریایی آن و کافی شاپ بسیار زیبای آن لذت ببرید.


آدرس: کیش- میدان امیر کبیر

شماره تلفن رستوران کوه نور کیش: 0764442480

6. رستوران فودلند کیش

فودلند یک رستوران بزرگ با مساحت 2000 متر مربع است. این رستوران مجلل در مجاورت ساحل کیش و مرکز تجاری مرجان که از بهترین مراکز خرید کیش می باشد، قرار گرفته است. به جرات می توان آن را یکی از متفاوت ترین رستوران های جزیره زیبای کیش نامید. دکوراسیون داخلی و نور پردازی ویژه آن هر نوع سلیقه ایی را به سمت خود جلب می نماید. این رستوران 3 سالن متنوع با دیزاین کاملا متفاوت، برای سلیقه های گوناگون دارد و طراحی بی نظیر این رستوران باعث شده که هر فردی در آن آرامش خاصی دریافت کند .بیش از 100 نوع غذا، پیش غذا و دسر در این مجموعه سرو می شود و علاوه بر این منویی از برترین فست فود های برند نیز در این رستوران عرضه می‌گردد که آن را به سرزمین غذا مشهور ساخته است. طعم انواع غذا های ایرانی اروپایی و دریایی و سنتی و فست فودی آن با کیفیت بسیار بالا این رستوران را زمره اولین انتخاب های گردشگران قرار داده است.

آدرس : بازار مرجان- غرفه های 77 الی 99

شماره تماس: 07644466360

7. رستوران پدیده شاندیز کیش

رستوران شاندیز در اکثر کشورها شعبه های متعددی دارد و جزو بهترین رستوران‌ها در هر شهری است. رستوران پدیده کیش نیز یکی از آن جمله است که مساحت آن 6500 متر مربع است و نمای ظاهری آن برگرفته شده از دروازه ورودی بابل در 3000 سال قبل است. این رستوران با نمای لنگر که وزن ۱۰۰ تنی دارد را در خود جای داده است و این نماد زیبایی خاصی به این رستوران بخشیده و آن را به یک جاذبه گردشگری تبدیل کرده است و از محبوبیت زیادی در بین مسافران برخوردار است. داشتن تنوع غذایی بالا، پرسنل خوش برخورد و محیطی آرام، شیک و دلچسب از مهم ترین ویژگی های این رستوران است.

آدرس رستوران پدیده : کیش- بلوار جهان- پشت هتل مارینا پارک

شماره تلفن رستوران پدیده 0934768551

8. رستوران عمواکبر کیش

با اینکه رستوران عمو اکبر محیط خیلی لوکسی ندارد اما با این وجود توانسته است محبوبیت زیادی پیدا کرده و به عنوان یکی از 10 رستوران برتر کیش با سایر رستوران های مطرح رقابت کند. از مهم‌ترین غذاهای معروف در این رستوران که مشتریان زیادی دارد می‌توان غذاهای دریایی تازه از جمله میگو و ماهی با طبخ بسیار عالی را نام برد.

آدرس: کیش- بلوار فردوسی- روبروی بازار پانیذ-مجتمع حافظ

شماره تلفن : 0764424396

9. رستوران خانه اسپاگتی کیش

خانه اسپاگتی یک رستوران خیلی دنج می باشد که انواع غذاهای ایتالیایی را سرو می کند. قیمت های این رستوران مناسب هستند و حتی اگر بخواهید می توانید غذای خود را سفارش داده و آن را درب منزلتان تحویل بگیرید. رستوران خانه اسپاگتی شب ها برنامه اجرای زنده دارد و مشتریان می توانند در محیطی دنج با خانواده و دوستان خود شام را با موزیکی زیبا میل کنند.

آدرس : کیش- هتل پارامیس- طبقه زیرزمین

تلفن : 09347699014

10. رستوران نهنگ سفید از محبوب ترین رستوران های کیش

از خاص ترین و بهترین رستوران های کیش می توان به رستوران نهنگ سفید اشاره نمود. نمای این رستوران الهام گرفته از نهنگ سفید است شما در این رستوران میتوانید به دنبال بهترین غذاهای دریایی بگردید. علاوه بر این، منوی کاملی از انواع غذاهای ایرانی و بین المللی در این رستوران معروف یافت می‌شود. این رستوران در کنار دریا واقع شده و دارای ویو بسیار جذاب است.

آدرس: کیش- پشت بازار مریم- نوار ساحلی

تلفن: 07647693754

11. رستوران هشتگ جزیره کیش

رستوران هشتگ را می توان جز رستوران های مثال زدنی جزیره کیش معرفی نمود که به دلیل ارائه بهترین فست فود ها از لحاظ کیفیت و سلامتی طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است. فضای این رستوران بسیار شیک و مدرن طراحی شده است و تمام دیوار های آن با علایم راهنمایی و رانندگی و پلاک ماشین تزیین شده است. اگر دلتان لک زده برای یک فست فود خوشمزه در یک فضای خاص ما رستوران هشتگ را به شما پیشنهاد می کنیم

آدرس رستوران هشتگ:بلوار امیر کبیر روبروی کارتینگ ساختمان هدیش

شماره تماس رستوران هشتگ:076-44467636

12. رستوران سالود جزیره کیش

یکی از رستوران های جدید و بسیار لوکس جزیره کیش که غذا های ایرانی و فرنگی را به بهترین شکل و کیفیت به مشتریان خود عرضه می کند رستوران پر طرفدار سالود می باشد. برخورد مودبانه و شایسته پرسنل این رستوران، اجرای موسیقی زنده، تنوع غذایی با کیفیت قابل تحسین و منظره دلربای این رستوران می تواند یک پیشنهاد جذاب برای هر گردشگری در جزیره کیش محسوب گردد.

آدرس رستوران سالود کیش:جاده جهان جنب کلبه هور

شماره تماس رستوران سالود:09020098031

13. رستوران دارچین کیش

رستوران دارچین با دارا بودن فضای آرام و دنج طرفدارن زیادی دارد و علاوه بر آن تنوع غذا های لذیذ و با کیفیت، و وجود پارکینگ اختصاصی و قیمت های مناسب منو های آن از وجه تمایزات این رستوران شیک و دلنشین به شمار می آید.

آدرس رستوران دارچین:انتهای خیابان اندیشه روبروی آوای خلیج فارس

شماره رستوران دارچین:44420357

14. رستوران بابا قدرت از دیگر رستوران های کیش

اگر شما اهل تجملات نیستید و فقط قصد صرف یک وعده غذا در یم محیط بسیار آرام ودنج را دارید ما به شما رستوران بابا قدرت را پیشهاد می کنیم رستوران سنتی بابا قدرت در چندین شهر دیکگر نیز شعبه دارد.و جز رستوران های معروف ایران می باشد. اجرای زنده موسیقی و آواز، وای فای رایگان، و پارکینگ اختصاصی از مزایای قابل ذکر این رستوران محسوب می شود.

آدرس رستوران بابا قدرت کیش: خیابان رودکی طبقه زیرین هتل پارمیدا

شماره تماس رستوران بابا قدرت کیش:44467700


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار