اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱

شاید اگر قرار باشد یکی از اصلی ترین و مهمترین دلایل محبوبیت موبایل های آیفون را بررسی کنیم، احتمالاً صفحه نمایش و تاچ ال سی دی های این گوشی ها می توانند یکی از موارد مورد بررسی باشند. آیفون ۱۱ پرو یکی از تولیدات اپل است که توانسته رضایت حداکثری کاربران را جلب کرده و تولیدی متفاوت و ویژه برای آنها محسوب شود. با توجه به قیمت تاچ ال سی دی آیفون ۱۱ پرو کاربران بایستی با خطرات پیشروی این قطعه آشنا بوده و بیشترین اهتمام را در حفظ و نگهداری آن داشته باشند. در این مقاله سعی داریم تا کاربران این موبایل را بیشتر با این قطعه آشنا کرده و نکات کاربردی و مهمی را نیز درباره آن مرور کنیم.برای این منظور از یکی از باتجربه ترین تعمیرکاران موبایل های اپل از شرکت موبایل کمک این، گرفته‌ایم تا نکات ارائه شده کاملا کاربری باشد.

مشخصات تاچ ال سی دی آیفون 11 پرو

صفحه نمایش لمسی خازنی آیفون ۱۱ پرو با فناوری Super Retina XDR OLED است. این فناوری مهمان چند سال اخیر گوشی های اپل بوده و توانسته رضایت اکثریت کاربران را در این موبایل ها برآورده سازد. کیفیت بسیار عالی و در کنار آن استفاده از فناوری‌های پیشرفته باعث شده تا این صفحه نمایش یکی از غول های ال سی دی در میان اسمارت فون های امروزی باشد. این صفحه نمایش 5.8 اینچی حدود ۸۲% بدنه این موبایل را به خود اختصاص داده و از این جهت زاویه دید خوبی نیز برای بیننده به وجود آورده است. اپل برای تولید این صفحه نمایش از فناوری HDR10 استفاده کرده تا امکان نمایش تصاویر در زیر نور مستقیم خورشید نیز برای کاربران فراهم باشد. تاچ ال سی دی آیفون ۱۱ پرو دارای رزولوشن تصویر 1125 در 2436 پیکسلی بوده و دو فناوری Scratch-resistant glass, oleophobic coating وظیفه محافظت از آن را نیز به عهده دارند.


آیا امکان تعمیر تاچ ال سی دی آیفون 11 پرو وجود دارد؟

یکی از چالش ها و نکات بسیار مهمی که درباره تاچ ال سی دی آیفون ۱۱ پرو و اکثر تاچ ال سی دی ها در میان کاربران مطرح است، امکان تعمیر تاثیری در صورت بروز ایرادات مختلف می باشد. کاربران باید دقت داشته باشند که تعداد ایراداتی که با بروز آنها امکان تعمیر اینترنت برای تعمیرکار وجود دارد اندک بوده و در اکثر موارد تعمیرکار چاره‌ای جز تعویض این قطعه برای موبایل شما نخواهد داشت.دقیقا به همین دلیل است که قیمت تاچ ال سی دی آیفون 11 پرو اهمیت پیدا کرده و در هنگام تعویض این قطعه می تواند نقش اساسی در هزینه تعمیرات گوشی اپل را به عهده داشته باشد. برای آشنایی کامل با ایرادات رایج تاچ ال سی دی آیفون 11 پرو و همچنین موارد مربوط به تعمیرات این قطعه می توانید از سایت www.mobilekomak.com کمک بگیرید.

قیمت تاچ ال سی دی آیفون 11 پرو

قیمت تاچ ال سی دی آیفون 11 پرو از چند جنبه قابل بررسی است. اما مهم تر از قیمت این کیفیت قطعه به کار گرفته شده برای تعویض و جایگزینی است که می تواند نقشی اساسی در روند تعمیرات موبایل شما به عهده داشته باشد. به دلایلی مختلفی بازار قطعات موبایل پر از قطعات فیک و بی کیفیتی شده که جز چند ماه نمی توانند شرایط استفاده از موبایل را برای کاربر فراهم آورد. برای برطرف کردن این مشکل کاربران بایستی به دو نکته مهم دقت کنند:

1- در درجه اول به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی راضی به استفاده از قطعات غیر اورجینال حتی با قیمت های کم هم نشوند.

2- در درجه دوم هم حتما برای تعویض تاچ ال سی دی آیفون 11 پرو باید از خدمات نمایندگی معتبر تعمیرات گوشی اپل کمک بگیرند.


تاچ ال سی دی آیفون 11 پرو خود را با گارانتی تعویض کنید

شرکت موبایل کمک با در اختیار داشتن یک تیم حرفه ای تعمیرات گوشی اپل و همچنین دسترسی مستقیم به قطعات اورجینال این موبایل ها مانند تاچ ال سی دی آیفون 11 پرو این امکان را برای کاربران فراهم آورده تا در صورت نیاز بتوانند این خدمات را با گارانتی دریافت کنند. تضمین کیفیت قطعه به کار گرفته شده و همچنین ضمانت کیفیت خدمات تعمیرات می تواند خیال هر کاربری را از تعمیرات گوشی اپل راضی کرده و موبایل وی را دوباره مانند روز اول در دسترس او قرار دهد.


منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار