اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳

وسایل خانگی جزء ضروریات و الزامات هر خانه ای هستند. ماشین لباسشویی، جاروبرقی، یخچال، ماشین ظرفشویی و دیگر وسایل امروزه جزء بایدهای هر زندگی هستند و زندگی مدرن امروزی بدون آنها خیلی دشوار است. در این مطلب می خواهیم درباره یکی از برندهای مشهور لوازم خانگی و نمایندگی آن صحبت کنیم. حتما همه شما نام بوش را شنیده اید (رییس جمهور آمریکا مد نظر نیست) و این برند معتبر آلمانی را می شناسید و نام آن را در تبلیغات شنیده اید. بیایید با هم نگاهی به تاریخچه، کیفیت و نمایندگیتعمیر بوش، این برند مشهور بیندازیم.

شرکت های زیادی وجود دارند که وسایل خانگی می سازند و آنها را به بازار عرضه می کنند. کیفیت کار این شرکت ها با هم فرق دارند و هر کدام نیز قیمت های مختلفی دارند. متاسفانه این روزها قیمت وسایل خانگی افزایش بسیار چشمگیری یافته است و باعث شده تا خرید این وسایل برای افرادی سخت و دشوار شود.


تاریخچه شرکت بوش

بوش شرکتی آلمانی است که در سال 1886 توسط رابرت بوش (RobertBosch) در شهر اشتوتگارت تاسیس شد. در ابتدا این شرکت مشهور، کارگاه برق کوچکی بود که تا مرز ورشکستگی هم رفت اما با تلاش موسس آن یعنی بوش توانست سرپا بماند.

شرکت بوشدر سال 1933 اولین دستگاه تولیدی خود را به بازار عرضه کرد. رابرت بوش(موسس شرکت) در سال 1942 چشم از جهان فرو بست اما این شرکت به کار خود ادامه داد و در سال 1952 یک پردازنده مواد غذایی را تولید و به بازار ارائه کرد. پردازنده مواد غذایی برای ایجاد سهولت پخت و پز برای زنان خانه دار ساخته شده بود. این محصول بسیار دلپذیر و در عین حال باکیفیت بود و انجام کارهای آشپزخانه را راحت تر می کرد.

با توسعه این شرکت و طی سالیان متمادی این شرکت توانست پیشرفت بسیار خوبی داشته باشد و اکنون به یکی از بزرگترین و معتبرترین تولیدکننده لوازم خانگی در جهان تبدیل شده است.

این برند مطرح در بسیاری از کشورهای دنیا نمایندگی دارد و کالاهای خود را عرضه می کند. به علت کیفیت بالای محصولات بوش، این برند مشتریان فراوانی دارد.

مزایای لوازم خانگی بوش چیست؟

لوازم خانگی بوش دارای مزایای زیادی هستند و به همین دلیل توانسته مشتریانی دائمی برای خود بدست آورد. این شرکت بنای خود را بر تولید محصول باکیفیت بالا گذاشته است و به همین دلیل توانسته در دنیا یکی از بهترین ها باشد. در زیر به چند مزیت لوازم خانگی بوش اشاره می کنیم:

1. قطعات باکیفیت:همه ما می دانیم که شرکت های آلمانی در ساختن قطعات باکیفیت شهرت دارند. بسیاری از شرکت های مطرحی که ما می شناسیم آلمانی هستند.

بوش یکی از همان شرکت های آلمانی است که می توان از کیفیت محصولات آن مطمئن بود. این شرکت در عین حال که محصولات بسیار با کیفیتی تولید می کند همزمان به زیبایی و به روز بودن آن نیز توجهی خاصی دارد. محصولات بوش هم از لحاظ زیبایی و هم از لحاظ ساخت در سطح بسیار بالایی هستند.

2.خدمات پس از فروش عالی:شرکت بوش در زمینه خدمات پس از فروش بسیار عالی عمل می کند. در صورت خرابی یا بروز مشکل، افراد می توانند به راحتی به نمایندگی ها مراجعه کنند یا با آن تماس بگیرند و مشکل خود را حل کنند.

3.قیمت مناسب:به نسبت کیفیت بالای آن، لوازم خانگی بوش دارای قیمت مناسبی هستند. البته این محصولات به علت بالا رفتن ارز در ایران جزء لوازم خانگی گران قیمت محسوب می شوند اما باید گفت که با توجه به کیفیتی که دارد، دارای قیمت خوب و مناسبی است.

4.امکانات عالی محصولات:یکی از ویژگی های خوب محصولات بوش، توجه به نیازهای مشتری است. افراد استفاده کننده از محصولات بوش بویژه خانم ها در هنگام استفاده از محصولات بوش احساس راحتی و اطمینان دارند.

5.متناسب بودن با محیط زیست:محصولات بوش طوری طراحی شده اند که کمترین آسیب را به محیط زیست برسانند و این نکته ای بسیار مهم است.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش


این چیزی واضح است که هر لوازم خانگی ممکن است دچار مشکل شود. لوازم خانگی بوش نیز از این قضیه مستثنی نیستند و علی رغم کیفیت بالای آنها ممکن است دچار مشکل و خرابی شوند. برای همین است که شرکت ها نمایندگی تعمیرات را برای خود تاسیس کرده اند تا بتواند این مشکل ها را برطرف کند.

با توجه به گرانی لوازم خانگی مخصوصا در ایران، نمایندگی تعمیرات شرکت های لوازم خانگی می توانند کمک زیادی به خانواده ها برسانند.

تعمیرات لوازم خانگیبوش در سال 1989 کار خود را در شیکاگو شروع کرد تا اطمینان مشتریان از محصولات بوش افزایش یابد. حالا دیگر خریداران می دانستند که حتی در صورت خرابی و بروز مشکل می توانند با نمایندگی تعمیرات تماس بگیرند تا مشکلشان حل شود.

شرکت بوش همیشه افراد ماهری را آموزش می دهند تا بتوانند به سرعت مشکل لوازم خانگی های خراب شده را پیدا کنند و آن را برطرف کنند. نمایندگی های تعمیرات بوش با فرستادن این افراد متخصص و با هزینه اندک مشکل مشتری خود را برطرف می کنند.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش

ماشین های لباس شویی یکی از ضروری ترین لوازم امروز هر خانه ای هستند. ماشین لباسشویی بوش یکی از بهترین ها در این زمینه است. در زیر به چند ویژگی عالی این محصول اشاره می کنیم.

علت صدای تق تق در ماشین لباسشویی چی ست؟

· سیستم شستشوی عالی

طراحی منحصر بفرد لباسشویی بوش باعث می‌شود تا علاوه بر نتیجه شستشویی عالی از الیاف البسه نیز محافظت بعمل آید. وجود روزنه‌ های نامتقارن باعث بارش باران مانند آب در دیگ شده و نتیجه عالی را در شستشوی البسه با حجم زیاد ممکن می‌سازد. این عملکرد باعث توزیع بهینه آب در دیگ شده و زمان خیس خوردن البسه را کاهش می‌دهد.

· متوقف شدن ماشین لباسشویی در صورت نشتی آب

تمام لباسشویی‌های بوش با تأکید زیاد روی موضوع امنیت دستگاه ساخته شده‌اند. برای مثال می‌توان به لوله‌ها و اتصالاتی با قدرت تحمل فشار زیاد آب و سیستم قفل الکترونیکی دستگاه اشاره کرد. Aqua Stop ویژگی ای است که اگر در هر نقطه‌ای از مسیر عبور آب نشتی ایجاد شود فورا آب را قطع می‌کند.

· زمان شستشوی کم

بر حسب برنامه انتخابی و با کمک گرفتن از این برنامه جدید قادر خواهید بود تا زمان شستشو را تا سقف 60 درصد کاهش دهید. تمام برنامه‌ها به جز شستشوی ۱۵ دقیقه‌ای قابل ترکیب با این برنامه می‌باشند. به عنوان مثال، شستشوی ۵ کیلوگرم البسه فقط در برنامه ۶۰ دقیقه‌ای امکان‌پذیر است در حالیکه با کمک این برنامه و بدون پایین آمدن کیفیت شستشو، شستشوی ۵ کیلوگرم در کمتر از ۳۰ دقیقه انجام خواهد شد.

· دیواره های ضد لرزش

در آخرین مدل ماشین لباسشویی بوش، حداقل لرزش وجود دارد. عایق های پیشرفته ای که در این محصول بکار رفته است باعث شده تا صدای آن نیز به حداقل میزان ممکن برسد.

با وجود کیفیت بالای ماسین لباسشویی بوش باز هم ممکن است که این محصول دچار خرابی و مشکل شود. برای تعمیر آن نیاز به افراد متخصصی است که ماشین های لباسشویی بوش را به خوبی بشناسند. برای همین تنها با نمایندگی تعمیرات معتبر تماس بگیرید. تعمیر غیر اصولی می تواند منجر به خرابی بیشتر ماشین لباسشویی شما شود.


نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید بوش

یخچال فریزرهای ساید بای ساید بوش حقیقتا دارای ویژگی های منحصربفردی هستند که همه را شیفته خود می کند. این یخچال ها موتور بسیار کم مصرفی دارند و می توانند خیلی خوب میزان مصرف برق شما را کاهش دهند. دارای محفظه های مشخصی برای میوه و سبزیجات هستند و از طریق سیستم هوشمند و فیلترهای بهداشتی ای که دارد بوی نامطبوع داخل یخچال را می گیرد. شما می توانید این یخچال را از طریق پنل لمسی روی آن تنظیم کنید و خیالتان از بابت آن راحت باشد.

تنها عیب این یخچال این است که جای زیادی را اشغال می کند پس پیش از خرید به این موضوع توجه کنید. از بابت خدمات پس از فروش آن نیز خیالتان راحت و آسوده باشد چون بوش در این زمینه بسیار عالی عمل می کند.

اگر دیدید که یخچال شما درست کار نمی کند، سرمای داخل آن کاهش یافته است و یا مشکلات دیگری برای آن پیش آمده است حتما با نمایندگی های مجاز بوش در تهران یا شهرهای دیگر تماس بگیرید تا به صورت دقیق و فنی تعمیر شود. نمایندگی های مجاز بوش در شهر تهران یا دیگر شهرها به راحتی می توانند وسیله شما را تعمیر کنند.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بوش

خیلی کم پیش می آید که یک خانم از اجاق گاز بوش خوشش نیاید. اجاق گازهای بوش بسیار زیبا طراحی شده اند و دارای کیفیتی عالی هستند و ویژگی های بسیار خوبی نیز دارند. اندازه فر آن بسیار مناسب بوده و مشکلی از بابت گذاشتن ظرف های بزرگ در آن وجود ندارد. تمیز کردن آن نیز بسیار آسان بوده و به راحتی پاک می شود.

علت خاموش شدن فر اجاق گاز چیست

بروز هر گونه مشکلی در اجاق گاز بوش را می توان از طریق تماس با نمایندگی تعمیرات آن حل کرد. نمایندگی تعمیر گاز بوش دارای افرادی متخصص در این زمینه هستند و می توانند به سرعت مشکل شما را رفع کنند. با نمایندگی های مجاز تعمیرات بوش تماس بگیرید تا با ارزانترین قیمت و به بهترین شکل، اجاق گاز شما را تعمیر کنند.


نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش

ماشین ظرفشویی در ایام گذشته استفاده چندانی نداشت و خانواده های کمی از آن استفاده می کردند اما حالا بسیاری از خانه ها از ماشین ظرفشویی استفاده می کنند. بسیاری از زنان، امروزه همپای مردان کار می کنند و به همین خاطر ماشین ظرفشویی می تواند کمک بسیار خوبی برای آنان باشد.

ماشین ظرفشویی بوش، وسیله ای باکیفیت و زیبا است که می تواند در سریعترین زمان ممکن طرف های کثیف را به ظرف هایی تمیز و براق تبدیل کند. با وجود کیفیت بالای بوش، این محصول هم ممکن است در گذر زمان دچار مشکل و خرابی شود و نیاز به تعمیر یا تعویض قطعه داشته باشد. متخصصان نمایندگی تعمیرات بوش با استفاده از نوین ترین روش ها به تعمیر ماشین ظرفشویی شما می پردازند. یادتان باشد که حتما با نمایندگی های مجاز و معتبر تماس بگیرید .

نمایندگی تعمیرات مایکروفر بوش

مایکروفر در عصر ما که عصر شتاب محسوب می شود، بسیار می تواند مفید و کاری باشد. مایکروفر می تواند به شما در آماده کردن سریع غذاهای بسیاری کمک کند. مایکروفر دارای سیستم ظریفی است که باید بسیار مواظب آن بود. در صورت بروز مشکل یا خراب شدن مایکروفر بوش حتما باید به یک متخصص زنگ بزنید. برند مشهور بوش حتما باید توسط نمایندگی آن بررسی شود و تعمیر غیر تخصصی آن می تواند باعث آسیب جدی به مایکروفر شما می شود.


بهترین ماکروفر موجود در ایران

نمایندگی تعمیرات پکیج بوش

پکیج های بوش دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و قدرت گرمایش بالایی دارند. مناسب ترین راه برای تعمیر پکیج بوش مراجعه به نمایندگی تعمیر این محصول می باشد. چرا که نمایندگی تعمیر پکیج بوش به صورت تخصصی و حرفه ای به تعمیر این محصول می پردازد. علاوه بر این، همه قطعات و لوازم یدکی پکیج بوش را با برند اصلی در اختیار دارد می تواند آن را به صورت دقیق و اصولی تعویض کند. بنابراین برای سرویس کردن و تعمیر پکیج بوش می توانید با شماره نمایندگی ها تماس حاصل کنید و تعمیر پکیج خود را به دست متخصصان و کارشناسان مجرب و ماهر نمایندگی های مجاز بسپارید.

نمایندگی تعمیرات بوش در تهران

تهران از آنجایی که پایتخت کشور است پس بسیاری از نمایندگی ها درون آن قرار دارد. نمایندگی اصلی شرکت بوش هم در تهران است. برند بوش نامی پرآوازه است پس برای همین نمایندگی های تعمیرات آن نیز باید بسیار خوب عمل کنند. نمایندگی های تعمیرات بوش در تهران می توانند در سریع ترین زمان ممکن وسیله شما را بازرسی و تعمیر کنند. در نمایندگی های بوش تهران از به روزترین روش ها برایتعمیرات لوازم خانگیاستفاده می شود پس خیالتان از بابت تعمیر درست آنها راحت باشد.

به یاد داشته باشید که تعمیرکاران زیادی در زمینه تعمیرات بوش فعالیت می کنند اما دانش و مهارت کافی را برای انجام درست این کار ندارند. تعمیرکاران غیرمتخصص ممکن است آسیب هایی جدی به وسیله شما بزنند پس برای همین به این مسئله دقت کنید و همیشه تعمیرات وسایل برند خود را از طریق نمایندگی های مجاز و معتبر انجام دهید. شهر تهران پرجمعیت ترین شهر کشور است پس وجود نمایندگی های تعمیراتی بیشتر در آن الزامی است. این نمایندگی ها به صورت مداوم در خدمت شما هستند و شما می توانید از سرویس های آنان استفاده کنید. جهتثبت سفارش تعمیرات بوش اینجاکلیک نمایید.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار