اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸

اسکوتر زیر دریایی

بسیاری از افراد ممکن است به غواصی یا شنا علاقه نداشته باشند از این رو می توانند از اسکوتر زیر دریایی استفاده کنند و زندگی آبزیان، مرجان ها و ماهی را مشاهده نمایند. اسکوتر زیر دریایی به غواصی مدرن معروف است و برای استفاده از آن یک مربی همراه شما تا عمق 10 متری آب دریا خواهد بود. این تفریح آبی برای افراد بالای 12 سال می باشد. برای استفاده از اسکوتر دریایی باید حوله، دمپایی و ... را به همراه داشته باشید. ویژگی مثبتی که این وسیله زیر دریایی دارد این است که نیازی نیست شنا بلد باشید. هنگام مسافرت به جزیره کیش می توانید از آفر تور کیش استفاده نمایید و به تماشای زندگی زیر دریا بپردازید.

کریزی بوت

به گزارش سفر باتو ، قایق تند رو یا کریزی بت یکی از هیجان انگیز ترین تفریحات آبی است که می تواند آدرنالین خون شما را بالا ببرد. تمامی کسانی که به این جزیره سفر می کنند می توانند از این تفریح آبی استفاده نمایند. کریزی بوت به عنوان جدید ترین تفریحات آبی جزیره کیش به شمار می رود که دارای یک کاپیتان است و با سرعتی دیوانه کننده شما را به آب های جزیره کیش خواهد برد. گشت و گذار با کریزی بوت در جزیره کیش یکی از بهترین تفریحات دسته جمعی می باشد.

جت اسکی

همه مردم در رزرو تور کیش ارزان سفر باتو ، با جت اسکی آشنا هستند و بیشتر افراد تجربه استفاده از این ورزش را داشته اند. در این تفریح آبی یک جت اسکی را در اختیار شما قرار خواهند داد که می توانید با استفاده از آن با سرعت دلخواه بر روی موج های دریا بروید و تجربه ای هیجان انگیز را در ذهن خود ثبت کنید. استفاده از جت اسکی زیر نظر مربی انجام می شود و باید تمامی وسایل ایمنی را با خود به همراه داشته باشید که در صورت نیاز از آن ها استفاده کنید. مدت زمان استفاده از این وسیله تنها 15 دقیقه می باشد. هنگام استفاده از این تفریح آبی به این نکته توجه داشته باشید که در برابر هر گونه حوادثی بیمه خواهید بود.

پارک بادی وییت

یک پارک شناور در جزیره کیش به نام پارک بادی وییت قرار دارد که تنها پارک آبی شناور ایران به شمار می رود. هنگام استفاده از این پارک باید به حفظ تعادل و انعطاف پذیری خود توسط موانعی که ایجاد می شود بپردازید. این پارک شناور از استاندارد های بالایی برخوردار است، با وجود این تمامی قسمت های این پارک توسط افراد آموزش دیده کنترل خواهد شد. با تهیه بلیط این پارک آبی شناور می توانید یک ساعت از تمامی وسایلی که درون آن قرار دارند استفاده نمایید. بانوان اجازه استفاده از این پارک را ندارند و تنها کودکان و آقایان می توانند از خدمات پارک بادی وییت استفاده نمایند. با استفاده از تور کیش سفر باتو می توانید از تفریحات آبی کیش نهایت استفاده را ببرید.

جاذبه های دیدنی در شهر استانبول – ترکیه

شهر استانبول در میان یکی از ده شهر دیدنی دنیا قرار گرفته است و سالانه میلیون ها مسافر از سراسر دنیا ، محو طبیعت زیبا و تاریخ و فرهنگ هزاران ساله آن خواهند شد . البته این شهر دیدنی دارای جاذبه های فراوان دیگری نیز هست ، و حین قدم زدن در این شهر گویی از یک گالری هنری و یا موزه تاریخی دیدن می کنید .

استانبول پایتخت کشور ترکیه و بزرگ‌ترین شهر این کشور است و با وجود امتیازات متعدد نظیر آثار باستانی باشکوه ، مراکز خرید مدرن و متنوع ، جاذبه های گردشگری و مجموعه های تفریحی به اصلی ترین قطب فرهنگی و اقتصادی آن تبدیل شده است .

شهر استانبول در کنار تنگه بسفر و درامتداد دریای مرمره و دریای سیاه قرار دارد و نقطه اتصال دو قاره آسیا و اروپا را است . و این عوامل به اهمیت و شهرت این شهر افزوده اند و استانبول را به یکی از زیباترین شهر های دنیا تبدیل نموده اند .

استانبول در واقع یک کلان شهر یا مادر شهر است و در سال ۲۰۱۰ میلادی به عنوان پایتخت فرهنگی قاره اروپا برگزیده شد . و روز به روز بر وسعت و در پی آن بر جمعیت این شهر افزوده می شود . همچنین استانبول از لحاظ میزان گردشگر خارجی رتبه سومین شهر توریستی جهان را بدست آورده که اینخود یک امتیاز بزرگ برای آن محسوب می شود . بنابراین به راحتی میتوان حدس زد بخش بزرگی از درآمد کشور ترکیه از راه صنعت توریسم و گردشگری بدست می آید .

شهر استانبول و قیمت تور استانبول لحظه آخری ، در طول تاریخ بارهاو بارها تغییر نام داده و آن را بیزانتیوم ، رم جدید ، استیمبول ، آگوستا آنتونینا ، کنستانتینوپل ، اسلامبول می نامیدند و و در دوران عثمانیان دارالسعادت ، دار عالیه ، باب عالی (عالی قاپو) نامیده می شد .

همانطور که گفتیم شهر استانبول پر از جاذبه منحصر بفرد است و همانند یک گالری هنری بزرگ است که برای بازدید از همه گوشه و کنار آن به هفته ها زمان نیاز خواهید داشت . از مساجد و کاخ های باشکوه گرفته تا موزه های دیدنی و همچنین گشت و گذار در بازارهای تاریخی با بافت سنتی و مراکز خرید مدرن .


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار