اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب با جمعی از کارکنان ستادی و عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون دیدار کرد و به صورت رو در رو به بررسی مشکلات و مسائل پرسنلی و شخصی آنان پرداخت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، در آغاز این نشست که روز دوشنبه ۷مهرماه۹۹ در تالار اجتماعات شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد، مدیرعامل این شرکت، اهمیت عملیات تولید و ارزش کار نیروهای خط مقدم تولید را مورد تاکید قرار داد.

مهندس احمد محمدی هدف از برگزاری این نشست را ارتباط رو در روی مدیران با سطوح مختلف کارکنان برشمرد و یادآور شد: ماحصل این نشست‌ها باید به اطلاع‌یابی مدیریت از مهمترین دغدغه‌ها و چالش‌های کارکنان، آگاهی پرسنل از راهبردها و برنامه‌های مدیریت و تلاش برای رفع مشکلات نیروی انسانی در حدود اختیارات موجود بیانجامد.

وی با اشاره به امکانپذیر بودن بازنگری در توزیع منازل سازمانی بین کارکنان ستاد و شرکتهای بهره بردار، شرط تجدید نظر را اطمینان از بهبود شرایط کارکنان شاغل در شرکت‌های بهره برداری دانست.

مهندس محمدی با یادآوری تصویب اعطای ۵۰ امتیاز ویژه به نیروهای عملیاتی، اظهار امیدواری کرد این تصمیم منجر به رضایتمندی نسبی کارکنان شود.

در ادامه مهندس غلامرضا مفیدی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون ضمن خیر مقدم به حاضران، از اهتمام مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برای برپایی این نشست و پیگیری حل مشکلات کارکنان تشکر کرد.

در این نشست که منوچهر بارانی مدیرمنابع انسانی، سعید کوتی مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، وحید زارع مدیرعملیات و احمد شیرالی مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون حضور داشتند، کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در فضایی صمیمی به بیان چالش ها و درخواست های خود در حوزه مسائل پرسنلی پرداختند.

مشکلات پرسنلی و شخصی کارکنان، چالش‌های پیش روی تعدیل مدرک تحصیلی، مسائل خاص نیروهای عملیاتی بویژه در شرایط شیوع کرونا، موانع فراروی واگذاری و تعمیرات بهنگام منازل سازمانی بخشی از مباحث مطرح شده در این نشست بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار