اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
اگرچه تاکنون در زمینه محرومیت زدایی اقدامات موثری در خوزستان صورت گرفته اما برای اثبات شایستگی خدمات، رضایتمندی مردم باید در اولویت قرار گیرد.
سردار سیدضیاءالدین حزنی شامگاه سه شنبه در آیین بهره برداری از درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی شهدای فولاد خوزستان در منطقه قلعه چنعان شهرستان کارون اظهار داشت: تاکنون اقدامات خوبی در زمینه محرومیت زدایی در خوزستان انجام شده اما همچنان تا شرایط مطلوب فاصله داریم.

وی افزود: انتظار می رود تمامی  دستگاه ها و شرکت های بزرگ استان در عرصه محرومیت زدایی قدم های بیشتری بردارند تا بتوانیم در این مناطق خدمات مطلوب تری بخصوص در بحث بهداشت و درمان به مردم ارائه دهیم.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران گفت: میزان شایستگی مسئولان در گروه رضایتمندی مردم است و هرچه این خدمات بیشتر باشد توانسته ایم رسالت خود را اجرا کنیم.

مردم باید خدمات پس از انقلاب را لمس کنند

همچنین حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فر نماینده ولی فقیه در خوزستان در این آیین گفت: مردم باید این اقدامات شایسته و خدمات پس از انقلاب را لمس کنند و این حرکت های انقلابی می تواند در این زمینه موثر باشد.

وی افزود: بنیاد مستضعفان و شرکت فولاد خوزستان تاکنون در زمینه محرومیت زدایی خدمات خوبی را به این استان ارائه دادند که شایسته تقدیر است .

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: خدمات ارزشمند در حاشیه شهرها می تواند مردم را دلگرم و امید به زندگی را افزایش دهد.

پنج درمانگاه در خوزستان به بهره برداری می رسد

سرتیپ پاسدار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (ع)  خوزستان هم در این آیین گفت: زمین این درمانگاه با هدف کمک به محرومان خریداری شد و شرکت فولاد خوزستان این ساختمان را احداث و تجهیزات مورد نیاز نیز از سوی موسسه خدماتی درمان بسیجیان به این مجموعه اضافه شد.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان افزود: همچنین در منطقه عین ۲ یک درمانگاه، در شهرستان بندر ماهشهر سه درمانگاه و در شهرستان ایذه نیز یک درمانگاه دیگر قرار است در ماه های آینده احداث و به بهره برداری برسد.

وی تصریح کرد:  محرومیت زدایی یکی از اولویت های ما به شمار می رود و تا پایان سال در این زمینه خدمات موثری به مناطق محروم استان ارائه می شود.

سرتیپ پاسدار شاهوار پور گفت: باید قدم به قدم به جنگ محرومیت ها رفته و ریشه آن را در سطح مناطق خشک کنیم.

درمانگاه شهدای فولاد خوزستان طی ۱۰ ماه با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال به همت سپاه ولی عصر(عج) خوزستان و شرکت فولاد خوزستان شامل بخش های فیزیوتراپی، دندانپزشکی، آزمایشگاه و دیگر خدمات پزشکی در  منطقه قلعه چنعان به بهره برداری رسید.

منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار