اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷
شوشان - کیانوش بتواز: 

پس از رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به آقای رزم حسینی ایشان به عنوان وزیر صنعت،معدن و تجارت(صمت)انتخاب شدند و بلافاصله مقصد اول سفرهای استانی خویش را خوزستان انتخاب نمودند.

ذخیره ای که در استان خوزستان بسیار حائز اهمیت است تعداد نیروی انسانی جوان قابل توجه ساکن این استان و همچنین ظرفیت های تولیدی در این دیار است.

در واقع وزرات صمت اصلی ترین ارگان مسئول در مسئله ی تولید است.در نوشته های قبل اشاره به این شد که تولید خوب است اما چه چیز تولید کنیم و از چه محصولی حمایت شود بسیار مهمتر است.

کشور ایران دوران تاریخی را به سر می برد که از نظر سیاسی و اجتماعی به کمال و خودباوری رسیده است.ایرانِ امروز ،ایران سازندگی است و اصل و مبنای سازندگی بر پایه ی تولید استوار است.پس یکی از اصلی ترین چالش های تولیدی،تولید محصولات فناورانه ی با کیفیت و رقابتی است که جوانان ایرانی،مخصوصا خوزستانی ها با حمایت و پشتیبانی ،پتانسیل بسیار بالایی برای سرمایه گذاری در این امر هستند.وزیر صمت و نمایندگان و مسئولان محترم طبق وظیفه ی کاری خود موظف به مطالبه ی این امر از وزیر محترم صمت در سفر استانی خود به خوزستان هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار