اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵

شرکت اریکه نامی پارسیان یکی دیگر از شرکت های موفق در زمینه ساخت و ساز است که پس از کسب موفقیت های قابل توجه در اکثر پروژه های ساختمانی خود، تصمیم به ساخت پروژه برج بقیه الله 3– میلان را در منطقه 22 تهران بر عهده گرفت که در ادامه اطلاعات کاملی در خصوص برج بقیه الله 3 و همچنین ویژگی های آن کسب خواهید کرد.


بررسی پروژه بقیه الله 3 میلان در منطقه 22 تهران

پروژه بقیه الله 3– میلان یکی از زیباترین و منحصر به فرد ترین برج های موجود در منطقه 22 را در دل خود دارد که به دلیل طراحی و همچنین نقشه کشی بی نظیر، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. این پروژه دارای 1 برج 26 طبقه ای است که در هر طبقه حدودا 4 واحد وجود دارد که متراژ های آن ها به صورت: 137 متر ( دو خواب )، 173 متر ( سه خواب ) و 177 متر ( سه خواب ) است که زمان دقیق تحویل آن حدودا سال 1403 تخمین زده شده است.

بررسی امکانات پروژه خاص بقیه الله 3 میلان

از ویژگی های منحصر به فرد و ایده آل این پروژه می توان به امکاناتی نظیر هلی پد، سالن اجتماعات، سالن ورزشی، لابی مجلل زیبا، سیستم اطفاء حریق، دوربین های مدار بسته و... اشاره نمود که با بهترین کیفیت در این پروژه قابل استفاده هستند.


پروژه میلان در کجا قرار دارد؟

آدرس دقیق این پروژه منطقه 22 خیابان شهید اردستانی - ورودی شهرک دانشگاه شریف نبش خیابان عباسپور است. البته منطقه 22 یکی از مناطق زیبا و منحصر به فرد تهران است که با اجرای پروژه های عظیم ساختمانی و قرار گیری در کنار |ارک چیتگر، دریاچه خلیج فارس، مجموعه آزادی و.... به عنوان یک منطقه توسعه پذیر از آن یاد می شود.

آیا سرمایه گذاری بر روی این پروژه می تواند مفید و سودمند باشد؟

بدون شک بله! منطقه 22 یکی از تازه ترین منطقه های تهران است که به دلیل شرایط آب و هوایی و همچنین مجاورت به منابع طبیعی و جاذبه های دیدنی همچون هتل المپیک، مجموعه آزادی، دریاچه خلیج فارس و... به عنوان یکی از بهترین مناطق برای زندگی شهری در نظر گرفته شده است.

البته پروژه های عظیمی در این منطقه در حال اجرا هستند که از نظر زیبایی و مجلل بودن می توان به پروژه خاص بقیه الله 3 – میلان به عنوان ناب ترن و ایده آل ترین برج های این منطقه اشاره نمود. با توجه به موارد فوق، به خوبی می توان از اهمیت و ارزش سرمایه گذاری در این مناطق پی برد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار