اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
مدیر تعاون روستایی خوزستان خبر داد:
مدیر تعاون روستایی خوزستان از تحویل ۲۲۷ هزار هکتار از اراضی طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری به صورت موقت به تعاونی‌های تولید روستایی استان خوزستان خبر داد.
جمشید بنی‌فری اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین طرح‌های کشاورزی کشور، طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری در خوزستان است که می‌تواند شعار سال یعنی جهش تولید را تحقق ببخشد.

وی افزود: طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی دشت‌های خوزستان و ایلام که با توجه ویژه مقام معظم رهبری و از اعتبارات اختصاص‌یافته صندوق ذخیره ملی در حال طی کردن روند مربوطه است، می‌تواند کشاورزی پرمحصول و پررونقی نصیب کشور کند.

مدیر تعاون روستایی خوزستان گفت: اینکه بتوانیم در تولید دو محصول استراتژیک گندم و کلزا از هکتاری ۳ تا ۴ تن به حدود ۷ تن برسیم، یک اقدام بزرگ و موثر در جهش تولید و رسیدن به خودکفایی و در نهایت صادرات است.

بنی‌فری عنوان کرد: در حال حاضر ۲۲۷ هزار هکتار از اراضی طرح مقام معظم رهبری در خوزستان به صورت موقت تحویل تعاونی‌های تولید روستایی داده شده است و پس از رفع نواقص، این اراضی به صورت قطعی تحویل داده خواهند شد.

وی بیان کرد: این ۲۲۷ هزار هکتار از اراضی تحویل گرفته شده در پاییز به زیر کشت خواهند رفت و امیدواریم با تلاش کشاورزان و اعضای هیات مدیره تعاونی‌ها، شاهد رشد تولید و خودکفایی کشور در تولید محصولات استراتژیک باشیم.

انتهای پیام
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار