اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر از پیوستن ۱۷ پزشک متخصص به مجموعه دانشکده علوم پزشکی شوشتر و افزایش تعداد متخصصین دانشکده به ۶۶ نفر خبر داد.
دکتر مجتبی کلانتر با اعلام این خبر گفت: آیین معارفه این پزشکان که شامل متخصصین قلب و عروق، بیماری‌های داخلی، بیماری های عفونی، بیهوشی، پوست، مو و زیبایی، چشم پزشکی، رادیولوژی، رادیوتراپی، زنان و زایمان، طب اورژانس، کودکان، جراحی مجاری ادراری و تناسلی و گوش، حلق و بینی و جراحی سر و گردن می باشند، در روزهای آینده برگزار می شود.


وی افزود : تمام امکانات لازم در اختیار این متخصصین قرار گرفت تا بدون دغدغه به فعالیت خود بپردازند چرا که دانشکده علوم پزشکی شوشتر به واسطه تکمیل زیرساخت های سلامت، روزانه پذیرای تعداد زیادی از مراجعه کنندگان از شهرها و شهرستان های همجوار نیز هست.

دکتر کلانتر اظهار داشت: هدف ما افزایش کیفیت خدمات بهداشتی درمانی و در پی آن افزایش رضایتمندی مردم است که با جذب این پزشکان جدید می توانیم به این هدف نزدیک تر شویم.

وی افزود : با اضافه شدن این پزشکان به دانشکده و جایگزینی برخی از این افراد به جای پزشکانی که از سال های گذشته در دانشکده در حال گذراندن طرح بودند ، هم اکنون تعداد پزشکان متخصص شهرستان شوشتر به ۶۶ نفر رسیده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار