اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰

برای آگاهی از معرفی کامل پروژه h2 و زمان پیش خرید باید از مکانی که این برج در آن قرار گرفته است آشنا شویم. پروژه h2 در شهرک چیتگر واقع شده است. شهرک چیتگر در غرب تهران و در منطقه 32 این شهر واقع شده است. این شهرک دارای پهنه های مختلفی است و پروژه h2 در پهنه c آن قرار گرفته است. در شهرک چیتگر پروژه‌های دیگری هم در حال ساخت هستند پروژه بی 6 یکی از پروژه های در حال ساخت این شهرک است که در پهنه a قرار دارد. قسمت شمالی این شهرک اتوبان شهید همت قرار گرفته است و در قسمت شرقی این شهر بلوار ایران خودرو وجود دارد. همچنین قسمت غربی شهرک چیتگر بلوار پژوهش قرار گرفته است و همان طور که میدانید انتهای بلوار پژوهش به آزاد راه تهران کرج ختم می شود.


معرفی کامل پروژه h2 و زمان پیش خرید

مراحل نصب و قراردادن اسکلت پروژه h2 تقریباً به اتمام رسیده است. ساخت این برج کاملا مبتنی بر اصول صورت گرفته است و تمامی مراحل ساخت آن طبق پیش بینی ها جلو رفته است. طراحی واحد های این ساختمان کاملا حرفه ای انجام پذیرفته است یعنی افراد با سلیقه ها و نیازهای متفاوت می توانند یکی از واحد های این برج را انتخاب کنند. پروژه h2 که در شهرک چیتگر قرار گرفته است تقریباً دارای ۴۴۷ واحد مسکونی است واحد های مسکونی این برج با متراژ های متفاوتی ساخته می شوند یعنی واحد هایی با متراژ ۷۵ متر تا واحدهایی با متراژ ۱۲۵ متر در این برج پیدا می شود. واحد های این برج که دارای ۷۵ متر هستند دارای یک اتاق خواب و یا دو اتاق خواب هستند. هم چنین واحد های ۱۰۵ متری و یا ۱۱۵ متری هم در این پروژه دیده می‌ شود که تمامی آن ها دارای دو اتاق خواب هستند. واحد های دارای سه اتاق خواب واحد هایی هستند که متراژ آن ها ۱۲۵ متر است. کیفیت همه مصالح و چگونگی ساخت واحد های این برج بسیار مناسب است و دارای تمامی ویژگی های مثبت برای یک منزل خوب است زیرا همان طور که می‌ دانید هنگام خریدن و یا اجاره کردن یک منزل یکی از مهم ترین فاکتور هایی که در نظر گرفته می‌ شود نورگیر بودن آن خانه است. خانه ای که دارای نور بیشتری باشد و محل مناسب تری برای زندگی است و ساختمان و واحد های برج مسکونی h2 نسبت به برج های مجاور آن دارای نورگیری بسیار زیادی هستند.

همچنین یکی دیگر از نکات مثبت این برج این است که واحد های آن دارای تراس هستند. داشتن تراس در هر واحدی یک مزیت بسیار مهم به حساب می‌آید. در کل مجموعه h2، 29 طبقه وجود دارد که سه طبقه از آن ها برای ساخت پارکینگ در نظر گرفته شده است همچنین یک طبقه برای لابی و مشاعات است و تمامی ۲۵ طبقه دیگر طبقات مسکونی هستند. همان طور که می‌ دانید در بیش تر ساختمان‌ ها و برج های مسکونی امکانات فراوانی وجود دارد که این امکانات در پروژه h2 هم قرار گرفته است یعنی در این برج، سالن اجتماعات و سالن ورزشی و هم چنین خشکشویی برای ساکنان وجود دارد.

پروژه h2

برای معرفی کامل پروژه h2 و زمان پیش خرید باید بدانید که اولویت انتخاب واحد این برج با کسانی است که امتیاز بیشتری کسب کرده‌ اند و کسب امتیاز به چگونگی پرداخت هزینه ها بستگی دارد. کسانی که هزینه را نقدی و به صورت یکجا پرداخت می‌ کنند دارای امتیاز بیشتری هستند و انتخاب واحد آنها نسبت به افراد دیگر دارای اولویت بیشتری است. در ساخت پروژه h2 کیفیت کار از سرعت کار اهمیت بسیار بیشتری دارد و بیشتر توجه مهندسان و مسئولان ساخت این برج روی کیفیت کار است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار