اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان از اختصاص حدود ۷۰ درصد از محصولات فروش داخل شرکت فولاد خوزستان به شرکت‌های نوردی درون استان در سال جاری خبر داد.

علی محمدی اظهار کرد: در سال جهش تولید با اقداماتی که شرکت فولاد خوزستان علی‌رغم همه مشکلات در زمینه‌های مختلف تولیدی انجام داده است، توانسته‌ایم رکوردهای تولید روزانه، ماهانه، فصلی و شش ماهه را به ثبت برسانیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم روند تولید فعلی را در مجموعه شرکت فولاد خوزستان ادامه دهیم، افزود: در حوزه تولید، حدود ۵ درصد از برنامه تولید جلوتر هستیم و امیدواریم بتوانیم در پایان سال، رکورد تولید سالانه فولاد خوزستان را بزنیم و افتخاری به افتخارات مجموعه فولاد خوزستان بیافزاییم.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان تصریح کرد: یکی از اولویت‌های اصلی شرکت فولاد خوزستان، تامین نیاز شرکت‌های فولادی درون استان خوزستان بود و امسال حدود ۷۰ درصد از محصولات فروش داخل شرکت فولاد خوزستان به شرکت‌های نوردی درون استان اختصاص داده شد.

محمدی بیان کرد: در سال جهش تولید به دنبال آن هستیم که شرکت‌های درون استان فعال شوند و نیازهای مواد اولیه این شرکت‌ها را تامین کنیم.

وی با اشاره به بحث صادرات گفت: با توجه به سیاست‌های وزارت صمت در جهت ارزآوری برای کشور، توانسته‌ایم تا حدودی موفق عمل کنیم و برنامه صادراتی شرکت را محقق کنیم و ارزآوری خوبی برای کشور داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان ادامه داد: کارهای توسعه‌ای در شرکت فولاد خوزستان با سرعت و دقت خوبی در حال انجام است و امیدواریم طرح‌های توسعه‌ای شرکت، از جمله شرکت فولاد شادگان، افزایش ظرفیت فولاد سنگان، پست ۴۰۰ کیلو وات و پروژه زم‌زم ۳ در زمان‌های معین‌شده اجرایی شوند تا کارهای توسعه‌ای شرکت منجر به افزایش تولید و افزایش اشتغال شوند.

محمدی با اشاره به بحث مسئولیت‌های اجتماعی اظهار کرد: در کنار سنگر تولید، در جبهه محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم نیز مشغول به کار هستیم. در حوزه‌های آموزشی، درمانی، فرهنگی و همچنین عمرانی اقداماتی در حال انجام است و هر جا که احساس کنیم مردم به خدماتی در این حوزه‌ها نیازمند هستند، قطعا ورود خواهیم کرد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار